tomo
30.07.06,08:12
Ahojte

som zamestnanec od 3.7. 2006 a pracujem ako skladník, pred týždnom mi dali podpísať hmotnú zodpovednosť.
mzdové podmienky v zmluve mám takéto: " mzdové podmienky: §118 - §135 Zákonníka práce+vnútorné pravidlá odmeňovania: stupeň náročnosti 1, tarifná trieda R-2, 46 sk/hod."

otázka 1: nemal by som mať kedže mám hmotnú zodpovednosť stupeň č.2 ??
otážka 2: minimálna mzda 6900 sk to je mzda v čistom ??
otázka 3: odmeny a prémie sa zaratávajú do hrubého alebo čistého ??

Všetkým vopred Ďakujem za prípadné odpovede
Zoltán Kovács
30.07.06,06:30
Ahojte

som zamestnanec od 3.7. 2006 a pracujem ako skladník, pred týždnom mi dali podpísať hmotnú zodpovednosť.
mzdové podmienky v zmluve mám takéto: " mzdové podmienky: §118 - §135 Zákonníka práce+vnútorné pravidlá odmeňovania: stupeň náročnosti 1, tarifná trieda R-2, 46 sk/hod."

otázka 1: nemal by som mať kedže mám hmotnú zodpovednosť stupeň č.2 ??
Hmotná zodpovednosť nezvyšuje náročnosť práce.(podľa mňa)
otážka 2: minimálna mzda 6900 sk to je mzda v čistom ??
Je to v hrubom
otázka 3: odmeny a prémie sa zaratávajú do hrubého alebo čistého ??
Odmeny sa zarátavajú do hrubého príjmu
Všetkým vopred Ďakujem za prípadné odpovede

Odpovede viĎ červeným
STRELEC
30.07.06,06:47
K odpovedi č. 1.: Práca spojená s hmotnou zodpovednosťou musí byť zaradená minimálne do 2.stupňa náročnosti práce!
STRELEC
30.07.06,06:53
Odporúčam v časti "Tlačivá a dokumenty" vyhľadať v sekcii rôzne - pomocník mzdovej účtovníčky. Tam je viac ohľadom mzdovej problematiky - také základné informácie. Samozrejme aj cez vyhľadávanie na porade. V súvislosti so zaradením (nesprávnym!) do 1. stupňa, čo je ovšem častý jav, vzniká aj problém nesprávneho mzdového ohodnotenia!
Zoltán Kovács
30.07.06,06:59
K odpovedi č. 1.: Práca spojená s hmotnou zodpovednosťou musí byť zaradená minimálne do 2.stupňa náročnosti práce!

Ďakujem aj ja za túto informáciu. Nevedel som.
STRELEC
30.07.06,06:59