surrounds
17.11.17,17:20
Moj problem spociva v tom ze teraz v decembri mi konci platnost zdravotneho preukazu, pracujem ako predavac pokladnik v potravinach. zmluvu mam na dobu neurcitu. Tak ako pri nastupe do zamestnania som si musel zaplatit z vlastneho zdravotny preukaz, za tie roky sa nic nezmenilo a zamestnavatel ani teraz nepreplaca zdravotny preukaz. Kedze ako predavaci mame nizke mzdy, kazde euro obraciame v penazenke ako sa len da je pre mna vyhodit 20eur za nejaky zdravotny preukaz otravne, ale zial povinne kedze ako som spominal vyssie zamestnavatel nie je ochotny zdravotny preukaz preplatit. Ja sa chcem opytat na aku dobu najdlhsie moze byt preukaz vystaveny? Da sa na dlhsie obdobie ako 2 roky? Da sa na dobu neurcitu?
lujza.j
17.11.17,16:24
Moje decko ma.2,50 na hodinu...tiez si zaplatila.sama...10e
surrounds
17.11.17,16:29
vzdy sa plati 20eur, neviem preco vasa dcera platila 10eur
Tweety
17.11.17,16:30
Dá sa aj na neurčito.
kopretinka
17.11.17,16:30
ja mám na dobu neurčitú.Poplatok si stanovuje doktor,to nie je dané zákonom.
Tweety
17.11.17,17:10
Veru vážne. To neznamená, že zo zákona neabsolvuje každé 2 roky prehliadky.
sosak
17.11.17,17:10
Tak, ako napísali v predchádzajúcich príspevkoch, zdravotný preukaz sa dá vydať aj na dobu neurčitú. Závisí to od praktického lekára. Výška poplatku za vydanie zdravotného preukazu nie je pevne daná a každý praktický lekár môže mať inú taxu. Ak chcete ušetriť, tak sa popýtajte u iních praktických lekárov na výšku poplatku, obvykle cenník visí pri vstupných dverí do ambulancie a skúste prestúpiť k tomu lacnejšiemu. Váš je nenažraný.
kopretinka
17.11.17,17:12
nikto sa nepýta na prehliadky,otázka bola,či je možné ma zdr.preukaz aj na neurčito.Odpoveď je áno,tak neviem,o čom je tvoj koment
kopretinka
17.11.17,17:20
to som písala buchačovi predsa,

buchač (Dnes 19:05) ...a to vážne ? Takže upresnenie ? Jedinec , ktorý PRACUJE v POTRAVINÁCH (s potravinami), MUSÍ absolvovať tie prehliadky.
lujza.j
17.11.17,17:42