halali
16.01.18,19:13
Ahojte,
prosím chcela by som sa spýtať u rodičov máme televízny príjem ešte klasický cez anténu a set box. Posledné obdobie nastal taký problém, že počas dňa je celý obraz štvorčekový až večer okolo pol deviatej sa vyčistí a potom je ako fotka. Podotýkam, že roky fungovalo všetko ako má, ale za posledné dva mesiace je to hotová katastrofa cez deň. Prosím vedel by mi niekto v tomto poradiť, prečo je cez deň obraz zlý a večer čistučký, prípadne čo mám robiť, aby bol obraz ako predtým. Ďakujem.
halali
16.01.18,18:42
Uvazovala som aj nad tym, len ma zaraza preco cez den nejde nic a vecer vsetko super.
halali
16.01.18,18:59
Vdaka za radu
buchač
16.01.18,19:00
Vlastnými slovami, nakoľko nie som odborník (na také onačiny mám zaťa ;) )...niekto má doplní.

Ide o to, že večer je vždy signál lepší, nakoľko atmosféra je v noci hustejšia, takže sa signál šíri lepšie a kvalitnejšie.
Veľa záleží aj od lokality, vzdialenosť od vykrývača...atď. Niekedy aj veľmi krátka vzdialenosť od vykrývača je skôr na škodu, ako na osoh.
Počasie detto má vplyv na signál.

Asi by bolo vhodné začať u antény...premerať signál, prípadne nastaviť...blá, blá.
halali
16.01.18,19:22
Ďakujem za vysvetlenie...mimochodom máš svätú pravdu atmosféra býva v noci hustejšia ;)
vicktor
17.01.18,08:27
Neporadim, len napisem vlastnu skusenost: tiez prijimam signal stresnou antenou. Z casu na cas sa "rozpadava" STV1, ostatne programy nie. Naposledy to trvalo asi 2 tyzdne, odvtedy je cca 3 mesiace prijem OK. Takto sa to opakuje uz niekolko rokov.
Neviem co je pricinou, zeby obcas mali poruchu / znizeny vykon / ... ?
harmonia
25.01.18,20:47
Toto skôr vyzerá na rušnie signálu, ktoré ustane, keď skončí poobedná smena. Zrejme to chce smerovú anténu a zosík.
pavol36
26.01.18,07:33