trable
07.02.18,16:05
Dobry den, pred pol rokom som sposobila dopravnu nehodu. Napriek tomu, ze som tukla len jedno auto to sa posunulo do dalsich 3 a vyvrbili mi skodu 10 000 e na sude, resp. sudny znalec. Auto nebolo poistene, tuto skutocnost som si vobec neuvedomila pretoze som ho dostala po pol roku zo servisu, kde mu menili komplet motor. To ma vsak neospravedlnuje. Pri nehode sa nikomu nic nestalo, sama som zavolala policiu a vsetko nahlasila. Prebehol sud a ten mi stanovil zavazok zaplatit skodu. Dalej to kancelaria poitovatelov posunula poistovni allianz, ktora je poverena likvidaciu a naradu skody naslede vymahanie odomna doriesit. A teraz... v case nehody som bola student VS denneho studia nikdy som nepracovala, auto som dostala od rodicov, po nehode som zistila, ze som tehotna a vypisali ma na rizikove, prerusila som skolu ostala som doma. Nie som zamestana najblizsie 3 roky budem dostavat rodicovsky prispevok a nemam ziaden majetok, byvam s rodicmi, moje auto bolo ako sa vravi na totalku a tak islo prec. Volala som do allianzu a cakaju na rozsudok, ktory im pride v najblizsich dnoch. Chcela by som sa spytat na nazor ci sa da s Allanzom dokodnut na nejakych splatkach, napriklad 30 eur, ktore by pre mna neboli pocas rodicovskej dovolenky znicujuce a na mna by nemusela byt uvalena exekucia, ktora by ajtak musela ist do konkurzu, kedze som nikdy nemala este ani len bankovy ucet. Ja viem ze je to len domnenka, ale pomoze mi kazdy nazor. O dva mesiace budem rodit a velmi ma znepokojuje moja situacia, Dakujem pekne
Chobot
07.02.18,16:11
Ja len že " ...som tukla len jedno auto...", "... moje auto bolo ako sa vravi na totalku..." To muselo byť ale "ťuknutie". :rolleyes: :eek: