kristina2828
10.02.18,12:49
Bola by som Vám veľmi vďačná, ďakujem

Na základe zhodnotenia silných stránok a príležitosti, slabých stránok a hrozieb som dospela k rozhodnutiu:
V našom meste sa nachádza veľa reštaurácii, ale nie všetky majú dostačujúcu kvalitu. V reštauráciách chýbajú detské kútiky, prístupy pre hendikepovaných a mamičky s deťmi. Týmto sú znevýhodnení čo by sa v dnešnej dobe nemalo stávať. Majitelia reštaurácii by mali brať ohľad na ľudí s alergiami, rôznymi potravinovými intoleranciami a pre deti by mali mať detské menu za prijateľnú cenu.
Podľa môjho osobného názoru je reštaurácia Safari najlepšia. Poskytuje bezbariérový prístup. Reštaurácia má veľký výber jedál za primeranú cenu. Veľkosť porcie zodpovedá cene, kvalita jedla je na vysokej úrovni. Veľkou výhodou je dlhá otváracia doba. Reštaurácia je zariadená v štýle Safari.
Dúfam že Vás moja maturitná práca zaujala a splnila všetky Vaše očakávania.

------------
Preklad na kontrolu:
Basierend auf den Stärken und Chancen, Schwächen und Bedrohungen habe ich eine Entscheidung getroffen:
Es gibt viele Restaurants in unserer Stadt, aber nicht alle von ihnen sind von ausreichender Qualität. Die Restaurants vermissen Kinderspielplätze, Zugänge für Behinderte und Mütter mit Kindern. Dies ist ein Nachteil, der heute nicht passieren sollte. Restaurantbesitzer sollten Menschen mit Allergien, verschiedene Nahrungsmittelunverträglichkeiten berücksichtigen, und Kinder sollten ein Kindermenü zu einem erschwinglichen Preis haben.
Meiner Meinung nach ist das Safari Restaurant das Beste. Bietet barrierefreien Zugang. Das Restaurant hat eine große Auswahl an Gerichten zu einem vernünftigen Preis. Die Größe der Portion entspricht dem Preis, die Qualität des Essens ist hoch. Ein großer Vorteil ist die lange Öffnungszeit. Das Restaurant ist im Safari-Stil eingerichtet.
Ich hoffe, Sie haben meinen Abschluss genossen und alle Ihre Erwartungen erfüllt.
ivka70
10.02.18,12:51
skus dat svoj preklad, niekto ti to skontroluje a pripadne opravi
kristina2828
10.02.18,13:10
Ďakujem za radu
kristina2828
10.02.18,13:16
Basierend auf den Stärken und Chancen, Schwächen und Bedrohungen habe ich eine Entscheidung getroffen:
Es gibt viele Restaurants in unserer Stadt, aber nicht alle von ihnen sind von ausreichender Qualität. Die Restaurants vermissen Kinderspielplätze, Zugänge für Behinderte und Mütter mit Kindern. Dies ist ein Nachteil, der heute nicht passieren sollte. Restaurantbesitzer sollten Menschen mit Allergien, verschiedene Nahrungsmittelunverträglichkeiten berücksichtigen, und Kinder sollten ein Kindermenü zu einem erschwinglichen Preis haben.
Meiner Meinung nach ist das Safari Restaurant das Beste. Bietet barrierefreien Zugang. Das Restaurant hat eine große Auswahl an Gerichten zu einem vernünftigen Preis. Die Größe der Portion entspricht dem Preis, die Qualität des Essens ist hoch. Ein großer Vorteil ist die lange Öffnungszeit. Das Restaurant ist im Safari-Stil eingerichtet.
Ich hoffe, Sie haben meinen Abschluss genossen und alle Ihre Erwartungen erfüllt.
hanelie
10.02.18,19:05
prvú vetu by som zmenila: na základe vyhodnotenia silných stránok a príležitostí, slabých stránok a ťažkostí som prišla k záveru:
- Aufgrund der Bewertung der (2p.mn.č.) Stärken und Chancen, Schwächen und Schwierigkeiten bin ich zu dem ((zum) Schluss gekommen
Entscheidung treffen - pre niečo sa rozhodnúť, ale v tomto prípade ide o konštatovanie stavu
posledná veta:
Ich hoffe, dass Ihnen meine Abiturarbeit gefallen hat und erfüllt alle Ihre Erwartungen.

genossen haben - v zmysle užívali
infinitív genießen len v súvislosti s pôžitkom
hanelie
10.02.18,19:11
oprava vety:
Das ist ein Nachteil, der heute nicht passieren werden sollte
kristina2828
10.02.18,20:06
Ďakujem veľmi pekne :)