Ado12345
21.02.18,15:54
Dobrý deň chcel by som sa opýtať (hlavne architektov a stavebných inžinierov) že či je to náročne štúdium a ako štúdium prebieha... som ôsmak a na vysvedčení som mal trojku z ANJ,SJL,DEJ ostatné boli 1 a 2... Strašne ma baví matematika a rysovanie a ešte fyzika... Mohol by som študovať archiktúru pozemné stavby? Mohol by som byť stavebný inžinier alebo architekt ? Chcel by som isť najprv na Strednú priemyselnú stavebnú a geodetickú... Potom na vysokú odbor ( pozemné stavby).. je to dobrý postup ?
? Za odpovede už vopred dakujem (Hlavne tí čo to majú vyštudované )
vicktor
21.02.18,15:39
Mohol. Ano, je to narocne studium.
Ale okrem teorie matika, fyzika venujes sa aj praxi? Co take kreslenie, modelarstvo a pod? To je nevyhnutne, dokonca aj na prijimackach.
Dáša_
21.02.18,17:22
Mohol. Ano, je to narocne studium.
Ale okrem teorie matika, fyzika venujes sa aj praxi? Co take kreslenie, modelarstvo a pod? To je nevyhnutne, dokonca aj na prijimackach.
tak, tak, keď chceš, môžeš. Len by som odporučila začať navštevovať napríklad ĽŠU - hlavne kreslenie. Máš na to celú strednú školu, tak to zvládneš.
Ado12345
21.02.18,18:06
No ano viem kresliť od malička som rád kreslil ale nieje to umelecké dielo :D
Ado12345
21.02.18,18:19
Ja by som chcel ísť na strednú priemyslenú stavebnú a geodetickú (odbor architektúra a dizajn) a potom pokračovať s architektúrou na vysokej škole.. je to dobrý postup ?
Dáša_
21.02.18,18:26
na architektúru sa robia talentovky. Pozri si podmienky na prijatie - sú tam aj ukážky prác. A posúď, či by si také dokázal nakresliť, alebo či by fakt nebolo vhodné sa tomu venovať pod vedením profesionála https://www.fa.stuba.sk/sk/uchadzaci/ukazky-prac-z-prijimacieho-konania.html?page_id=3431
Ado12345
21.02.18,18:39
https://www.portalvs.sk/sk/studijny-program/pozemne-stavby-a-architektura2#details-jobopportunities Skúste sa pozrieť na toto... tu netreba talentové skúšky. Ja chcem byť architekt skôr pozemných stavieb a tak...
where