Victorio
22.03.18,19:06
Začínam s Money S3, o účtovníctve dá sa povedať nemám šajnu....
Ale nutne potrebujem začať fakturovať preto potrebujem nahodiť prvotné údaje :
výdavky ktoré som mal pred vznikom SZČO (tj. pred 5.3.2018), nejaké školenie, ku ktorému mám fa, bločky, ďalej potrebujem spraviť vklad do pokladne osobné financie hotovosť, aby som mal z čoho nakupovať detto na podnik.účet, tam som presunul peniaze.
Toto ale potrebujem zadať do programu, len neviem ako, a kde presne, či výdavky pred SZČO dávam do uzávierkových až na konci roka, alebo ako prvý doklad , a pod.
Program som si prešiel, zhruba chápem ako funguje , iba nechcem nahodiť veci niekde zle a v zlom poradí, a potom bude problém to opraviť.
Napr. už som platil z účtu aj kartou z účtu, toto všetko potrebujem mať v programe.
Ospravedlňujem sa ,ale teraz potrebujem fakt radu typu otvor penazny dennik, daj pridať,.... predkontacie atď. je tam toho na mňa veľa :( , som programátor, nie účtovník.... ďakujem,
veronikasad
22.03.18,18:11
Vstupné školenie si absolvoval? Či máš nejakú demoverziu bez manuálu?
veronikasad
22.03.18,18:15
Zozen si príručku Pracujeme s Money S3.
Victorio
22.03.18,18:20
mám kúpenú verziu, príručky samozrejme mám, len je toho veľa na naštudovanie, postupne si to samozrejme prezriem, niečo som skúšal v demo verzii, skúšal som aj Pohodu, MRP, Kros Alfu, MK, ale Money sa mi zdal najviac user friendly. Školenie idem až 4.4, ale dovtedy potrebujem vediet vystaviť nejaké faktúry,
veronikasad
22.03.18,18:27
Neviem čo je user friendly. Robila som s Money pred viac ako 15 rokmi, je to ťažký účtovný SW pre neuctovnika. Oveľa jednoduchší je napr. Alfa+ z Krosu. Aktuálnu cenu porovnať neviem. Neviem aká je sutualna úroveň hotline u Money, pred 15 rokmi bola biedna
Onko
22.03.18,19:25