patka.bn
15.08.06,15:45
Ahoj, poradaci, prosim o radu. Som viac ako rok zamestnana, predtym som bola na materskej dovolenke 3 roky a pred materskou dovolenkou tiez zamestnana. Teraz som dala vypoved zo zamestnania a od 1.9.2006 by som sa mala nahlasit na urade prace, nakolko dna 31.8.2006 so mnou bude ukonceny pracovny pomer. Zaroven vsak pracujem ako brigadnicka v inej firme a mam tak prijem z dohody o vykonani prace. Prosim o radu, ci sa tato skutocnost zohladnuje pri vypocte vysky davky v nezamestnanosti, pripadne poradte, ci je brigada v takejto situacii problem. Dakujem a prajem prijemny den. :rolleyes:
Tweety
15.08.06,14:07
Ahoj, poradaci, prosim o radu. Som viac ako rok zamestnana, predtym som bola na materskej dovolenke 3 roky a pred materskou dovolenkou tiez zamestnana. Teraz som dala vypoved zo zamestnania a od 1.9.2006 by som sa mala nahlasit na urade prace, nakolko dna 31.8.2006 so mnou bude ukonceny pracovny pomer. Zaroven vsak pracujem ako brigadnicka v inej firme a mam tak prijem z dohody o vykonani prace. Prosim o radu, ci sa tato skutocnost zohladnuje pri vypocte vysky davky v nezamestnanosti, pripadne poradte, ci je brigada v takejto situacii problem. Dakujem a prajem prijemny den. :rolleyes: Dohoda nevstupuje do VZ. Budú vstupovať iba VZ z PP z ukončeného zamestnania. Ak budeš nezamestnaná, môžeš zarobiť mesačne 64 hod. a 3200.-Sk.
veronika26
04.09.06,18:34
Znamená to teda, že ak uzatvorím dohodu o vykonaní práce tak, dotyčnému môžem zaplatiť oficiálne max 3200,-Sk?
zhv
04.09.06,18:45
ano ,aby nebol vyradený z evidencie uchádzača o zamessnanie
Mima P.
22.10.08,19:04
Ahojte poradaci. Prosim o radu ako je to v sucasnosti s podopou v nezamestnanosti a dohodou o vyk. práce. Nadalej plati, ze ak dotycny nechce stratit narok na podporu moze odpracovat max. 64 hod. a zarobit max. 3.200,- Sk?
Dakujem za skore odpovede.
veronikasad
22.10.08,19:07