1Barbara
23.10.18,16:07
Som študent 3. roč. 8 roč. gymnázia, chcel by som poradiť, kam ďalej po škole, bavia ma opravy áut, motorky a podobné veci. Rád by so študoval na VŠ. Ako sa zorientovať v takom množstve vysokých škôl a odborov... Ďakujem.

Som v septime,o rok maturujem. Niektoré technické odbory som si už prezeral na internete, tak musím hľadať a premýšľať ďalej. Ďakujem veľmi pekne za informácie.
Martuk
23.10.18,14:40
najlepšie spravíš, keď si sadneš za počítač, použiješ google a začneš si pozerať jednotlivé VŠ, ich nároky, čo ponúkajú, možnosti uplatnenia a podobne. Takisto si musíš zvážiť, či ťa opravy áut, motoriek a takýchto záležitostí budú baviť aj povedzme za 5-10 rokov. Takisto VŠ ponúkajú aj dni otvorených dverí, môžeš sa ísť do školy pozrieť, zobrať si nejaké materiály, popýtať sa študentov na náročnosť, prístup vyučujúcich a podobne.

Nikto z nás ti nedá jasnú odpoveď, záleží aj na tom, ako sa učíš, čo ti ide dobre a čo nie, či si manuálne zručný a podobne. Je pravda, že vysokých škôl a odborov je kvantum, ale začať selektovať a triediť musíš sám, to za teba nikto neurobí.
ivka70
23.10.18,17:43
Cize do maturity mas 5 rokov? Tak to mas este cas, za 5 rokov sa ti aj zaujmy viac vyhrania a rozhlad ziskas vacsi...
alaya1
23.10.18,21:12
vyhladaj vychovneho poradcu na skole.

http://web.saaic.sk/nrcg_new/doc/Zbornik/05_Kap-2.3.pdf
vicktor
24.10.18,06:51
V druhom odstavci pise "septima".
vicktor
24.10.18,06:58
Jedna vec ze sa rad(a) vrtas v motoroch, druha vec ci mas bunky na matiku a fyziku. Ak ano, tak strojnicka fakulta. Ak nemas, potom horsie. Poznam mladaho muza, ktoreho nebavilo studium, nechal VS a zacal robit automechanika. "Vyucil sa" ako zamestnanec v servise, ale nemoze si otvorit vlastnu zivnost, pretoze nema prislusne vzdelanie. Ako maturanta ho nechcu prijat ani na ucnovku ani na kurz cez urad prace.
ivka70
24.10.18,08:03