Eva Eva
04.02.19,08:10
Dobrý den,
prosila by som o radu a iny pohlad na vec..
Pracujem ako sociálna pracovníčka v zariadeni pre seniorov.
Stale sa hovorí o týraní a zanedbávaní seniorov... co ked je problem opačný... jedna klientka systematicky priam psychicky depta ostatnych obyvatelov, niektorí kvoli nej zvažuju odchod. Rozhvory nepomahaju, robi to sposobom, ze jej nic v podstane nemožno vycitat, hnusne poznamky, pohrdanie, pohlady plne opovrhnutia...
Aky postup by ste odporucili?
Dakujem za nazor
Mila123
04.02.19,07:48
psychiatrické vyšetrenie danej klientky, nech odporúča ošetrujúci lekár
marleau
04.02.19,07:50
reciprocitu
Eva Eva
04.02.19,07:53
Mhm, asi jedine tak. Len ono toto suvisi nie s diagnozou, ale s tým, že celý život to nebola najlepsia osoba.
Dáša_
04.02.19,09:01
mama bola v nemocnici a na izbu prijali presne takúto problémovú pacientku. Personál ju už poznal, nebola tam prvý krát. Po prvej noci, keď nebolo iné miesto všetko preorganizovali tak, aby daná pacientka bola na izbe sama. Izolovali ju od okolia. A oni si zrejme už nejak poradili. Len teda, to boli aj lekári, čo to riešili. Takže najrýchlejšie je pokúsiť sa čo najviac oddeliť.

Aj keď pravdepodobne ide skôr o osobu,, ktorá mala celý život problém s láskou. Aj ku sebe aj ku svojmu okoliu. Je otázka, či toto môže a dokáže suplovať personál a okolie. Asi len ťažko. Možno nejak zamestnať, dať jej niečo, v čom bude vynikať a nemyslím zrovna intrigi. Len fakt netuším, kto by také niečo mohol robiť. Tá pani je zrejme vo svojej prapodstate veľmi nešťastná. Ideálny stav by bol najsť jej napríklad nejakého dobrovoľníka, ktorý by ju vypočul. Reálne všat asi pomôžu lieky... Je to smutné, ale je to tak
Možno ak by bol psychológ, ale to je na dlhé hodiny rozprávania....

Naozaj ťažká situácia.