Katka01x
06.05.19,12:25
Ahojte, zijem rok v Nemecku. Pred troma mesiacmi som si nasla novy podnajom a nastahovala sa do obytneho domu kde mam niekolkych susedov. Som nekonfliktny typ, nikdy doteraz som so susedmi nemala ziadne problemy, ale tu je jedna zenska ktorej od zaciatku lezim v zaludku. A mam podozrenie ze mi z pomsty skrabe auto. Pracujem ako roznasacka novin, vela jazdim a vzdy v noci. To auto som kupila teraz v novembri, bolo 9 rocne ale nemalo jediny skrabanec, bolo malo používané. V noci jak roznasam jazdim po ulickach, casto zajdem do slepej ulice a tam sa otavam. Este v zime sa mi stalo ze som to nejak neodhadla a tukla o murik. Pozrela som dozadu ale nic som nevidela, ziaden skrabanec. Neskor som si vsimla velky skrabanec vzadu a preliaceninu. Nechápala som to ale hovorila som si ze som to asi vtedy v noci nevidela v tme a ze asi je to z toho murika do ktoreho som zacuvala. Nechala som to tak. Odvtedy som nikdy auto o nic neskrabla ani neoprela. A teraz sa stalo toto. Bola som vysypat smeti za domom a potom som isla este k autu nieco odtial vybrat. Zrazu z domu vystrcila hlavu ta ženská a zacala po mne zas jacat. Bola odo mna dalej dobre som jej nerozumela len som zachytila nieco ze ona kazdy den upratuje. Myslela som ze ma obvinuje z toho ze jak som bola vzadu ze som tam robila bordel co je totalna blbost, smeti som vyhodila do kontajnera a ani smietka nepadla vedla tak ako vzdy. Okrem toho ona tam urcite neupratuje lebo tam bol bordel uz ked som sa nastahovala a je to tam stale rovnake. Pomyslela som su ze je to slahnuta zenska a ignorovala som ju. Ona si zajacala svoje a zaliezla. Na druhy den som vobec nebola autom prec, cely den som bola doma. A ten dalsi den som nasla na aute nove skrabance, take male ryhy, neviem ako to nazvat, na fotkach to vidno. Mne to pride akoby niekto do auta bodal srobovakom ci take cosi. Ako ja som z toho uplne v soku a nedokazem uverit zeby mi niekto umyselne nicil auto len tak, uplne bez dovodu. Preto sem prikladam f