matej__
06.09.19,09:43
Zdravím,
chcel by som sa spýtať na tému príležitostný príjem. Zaujímalo by ma či sa do neho môže počítať aj nepravidelný zárobok na internetu. No presnejšie, som študent, 18 r. a mám mobilnú aplikáciu. Ludia ju stahujú. Ak by som teda to tejto aplikacie pridar reklamy mal by som nejaké tie €. Peniaze by boli nepravidelne, jeden mesiac by nemuselo prisť vobec nič a druhý niečo málo. Niekedy zase za deň viac ako za mesiac. Myslím si že zakladať si v takomto prípade živnosť je odveci. A preto potrebujem najsť nejaký iný spôsob. Ďakujem
veronikasad
06.09.19,08:21
Co je to za prijem, uved konkrétnejšie ...
Mila123
06.09.19,09:39
nepravidelný nie je príležitostný.....
matej__
06.09.19,09:54
No presnejšie, som študent, 18 r. a mám mobilnú aplikáciu. Ludia ju stahujú. Ak by som teda to tejto aplikacie pridar reklamy mal by som nejaké tie €. Peniaze by boli nepravidelne, jeden mesiac by nemuselo prisť vobec nič a druhý niečo málo. Niekedy zase za deň viac ako za mesiac. Myslím si že zakladať si v takomto prípade živnosť je odveci. A preto potrebujem najsť nejaký iný spôsob. Ďakujem
Katy a R
06.09.19,10:06
Ako ti už Mila napísala - nepravidelný príjem nie je "Príležitostný" príjem:)
neviem, ako to máš zmluvne ošetrené?
Ale ak ten tvoj príjem nie je nejaký veľký - tak ak by si mal živnosť (alebo ponikanie podľa iných predpisov) - tak by si zo začiatku určite žiadne odvody neplatil .. to by sa ukázalo až po padaní DP ... možno by si platil pár eur ZP ? Prekročíš vôbec v tomto roku príjem 5700?
matej__
06.09.19,10:54
No presnejšie, som študent, 18 r. a mám mobilnú aplikáciu. Ludia ju stahujú. Ak by som teda to tejto aplikacie pridar reklamy mal by som nejaké tie €. Peniaze by boli nepravidelne, jeden mesiac by nemuselo prisť vobec nič a druhý niečo málo. Niekedy zase za deň viac ako za mesiac. Myslím si že zakladať si v takomto prípade živnosť je odveci. A preto potrebujem najsť nejaký iný spôsob. Ďakujem
Katy a R
06.09.19,10:59