PavolRS
05.12.19,10:14
Ahojte, mal by som záujem sa informovať, som stále študujúci študent VŠ a mám aktívnu dohodu o brigádnickej práci študenta, avšak mal by som záujem o občasný zárobok za nasledujúcu činnosť:
Overovanie technického stavu, diagnostika osobných motorových vozidiel pri kúpe.
Predstavoval by som si to tak, že vypíšem inzerát niekde a ak niekto by mal záujem si overiť auto (mám na to množstvo technických prostriedkov) tak za nejakú finančnú odmenu by som mu mohol túto službu sprostredkovať.
Otázka však je, či by som na toto potreboval živnosť, firmu, jednoducho aké veci by som musel spĺňať aby som mohol daný typ činnosti legálne vykonávať a teda aj platiť dane z daného prijímu.
Ďakujem, Pavol
marjankaj
05.12.19,10:35
Takže tomuto hovoríš príležitostne? Veď tak to robí väčšina živnostníkov.
veronikasad
05.12.19,10:38
Sluzbu by si vykonal, alebo len sprostredkoval?
PavolRS
05.12.19,10:42
Vykonal
PavolRS
05.12.19,10:43
Nehovorím že by to bol pravidelný príjem, študujem a nemám čas. Myslel som cez víkendy (aj keď vtedy sa nedá robiť prepis...), prázdniny a podobne. Len menší problém, nad živnosťou som tiež premýšlal, je možné ju mať popri inej dohode? A ďalej problém je že som sa dočítal že sú voľné a viazané živnosti, a diagnostika vozidiel je zrejme viazaná. Je teda spôsob ako by som mohol ja vykonávať aj takúto činnosť?
marjankaj
05.12.19,10:44
Sám nevieš čo chceš.
bodliak
05.12.19,11:05
A aké tech. prostriedky máš na mysli ? OBD čítačku a merač hrúbky laku ... či aj niečo viac ?
misoft
05.12.19,13:46
Oči, stetoskop a šublera.... to by pre neho asi stačilo :D:D:D
kopretinka
05.12.19,13:50
Živnosť
PavolRS
05.12.19,20:44
Tak ešte raz to upresním, službu by som ja osobne vykonal za peniaze.
PavolRS
05.12.19,20:49