bea
23.11.04,08:29
Pripájam nové pokyny z 22.11.2004 zo stránky DR.
H.B.
23.11.04,07:46
neprečítala som to celé, ale zaujala ma tam jedna vec. Veselo sa píše v tých pokynoch "daňový dobropis". A vraj sa to má už volať opravná faktúra. Pred časom nám jedna spoločnosť vrátila fa s tým, že sa to nemá volať dobropis, ale opravná fakúra. Tak teraz neviem.
Pista
28.12.04,20:47
Prosil by som navod ako evidovat v DPH dovoz z CR,ked tovar neide na dalsí predaj,ale do vyroby.V programe pod kolonkou 17 je evidovana,ale nič sa v o vykaze pre DU neobjavi.Je kolonka prazdna.Evidoval som to ,len bez DPH.Prosil by som pre laika postup
vladan
29.12.04,05:26
Pišta, nadobudnutie tovaru z iného členského štátu by si mal dávať v daňovom priznaní DPH do týchto riadkov:
r. 4 = základ dane
r. 2 = DPH
r. 17 = DPH
Ide o takzvané samozdanenie, efekt bude 0, ale uvádzať v daňovom priznaní to treba.
Ešte by som sa chcela opýtať, ak tovar nedávaš na ďalší predaj, ale do výroby, potom čo robíš s výrobkami, ktoré si vyprodukoval? Sú pre tvoje použitie alebo ich ďalej predávaš?
Pekný deň
Pista
01.01.05,07:13
Velmi pekne dakujem Vladan.Tovar pouzijem do vyroby textilnyh výrobkov a predavam na vnutornom trhu.Nic nevyvazam.Velmi malo priamo predavam pre konecnyh odberatelov,ked kolegovia nemaju zasoby.Tak isto kupujem aj od nich.Este otazka.Na to samozdanenie musim vystavit nejaky danovy doklad,napr dobropis?.Dovazam,len dva polozky z Ciech plys a tepelnu vlozku.Preto mi to robi problem a na skolenia som nebol zo zdravotnych dovodov
Pista
01.01.05,07:19
Vyrobky predavam do velkoskladov,alebo konecnym odberatelom.Jedna sa o pracovne odevy
accad
01.01.05,09:35