TATRAN555
18.02.20,19:43
Dobrý večer chleby som sa spýtať či by nevedel niekto poradiť čo by sme mali urobiť.Pracujem ako ošetřovatel psov v mestskom útulku boli sme na odchyte jedného psíka ktorému zomrela panička. Nechce nič žrať a aj malo pije a ani nechce vychádzať s koterca. Je u nás už try týždne a za tu dobu rapidne schudol. Ked mu chceme dať žrať tak že prídeme k nemu a ho voláme tak začne na nás vrčať a chce pohrýzť.
Napríklad dnes som vošiel k nemu do koterca sadol som si vedla neho pomalými pohybmi som sa k nemu blížil rukou a začal som ho hladkať v pohode sa dal no keď som ho chcel zobrať na ruky aby vycítil že sa nemusí ničoho báť tak chcel ma pohrýzť,prosím poradte co mam robiť je mi ho velmi luto. Vopred ďakujem za akoukoľvek radu.
Terezia13
18.02.20,19:18
nie som si istá, či tu niekto už bol v takejto situácii, asi by som si zavolala do iného útulku a poradila sa, čo robia oni v takomto prípade, v tom útulku nepracuje nejaký skúsený dobrovoľník, netreba sa hanbiť a radšej sa spýtať
Xanti
18.02.20,19:40
Ani mlsku si nevezme? Piškotku? Ked bol domáci miláčik, majiteľka mu chýba. A podľa mňa mu určite dávala od stola, nepomohlo by jesť pri nom napr. piškotku a podeliť sa? Ja by som to skúsila takto, aj nášmu hafanovi chutí papať ked sme pri ňom a robíme mu spoločnosť, to i kostiská vyhrabe a dojde sa pochváliť čo má, a tlačí do hlavy. .
misoft
18.02.20,20:13
Prvý krok k dôvere toho hafana si už vykonal - nechal sa pohladkať. Takže to chce čas! A ak získa dôveru, možno i niečo z ruky si zoberie. Nebrať ho nasilu! On SÁM musí urobiť takýto prvý kontakt.
hanelie
19.02.20,06:58
aj psy majú dušu a tá jeho je teraz veľmi zranená, lebo netuší prečo sa jeho svet tak zrazu zmenil - určite bol zvyknutý dostať aj domácu stravu, takže by som skúsila varené kuracie mäso - ak toto odmietne, bude jasné, že smúti a uzdravenie bude potrebovať čas a viac kontaktu ( ak vôbec sú také možnosti v útulku - ako venčenie napr ) ideálna by bola adopcia do novej rodiny
TATRAN555