Michal.novo
26.02.20,04:42
Dobrý den,

pracujem ako Kurier do jednej firmy pravidelnejšie vozim tovar. Po cca mesiaci sa ozvali že som im tovar neodovzdal . Je s nimi trochu problém preto si aj fotim že som tam zásielky nechal však tento den som sa pomýlil v mene príjemcu ktorý balík preberal tak to hneď využili a povedali že balík nemajú/

Kolegovi spravili to iste videli v systéme meno kolegu ktorý má akurát dovolenku a dali mu to k náhrade .

Som zapísaný u nich nq vrátnici a mám GPS súradnicu kde som balík skenoval. Je možné sa proti takémuto niečomu brániť ? Viem že oni ten tovar hneď potrebuju. Kamerový záznam je Zevraj po 2 týždňoch vymazaný . Da sa to riešiť aj Napr nejakou kontrolou ?

Prosím o radu . Ďakujem
jelalim
26.02.20,06:14
Niekedy davno, kurier pri odovzdavani balika pozadoval obciansky, opisal si meno komu balik odovzdava a cislo OP a pozadoval podpis.

Dnes kurier balik odovzda tomu kto pre balik pride k autu a nechce ani podpis.

Domnievam sa, ze tieto pravidla si kurieri nenastavili sami, ale nastavili ich spolocnosti pre ktore pracuju. Ak sa balik strati, reklamaciu ma povinnost riesit kurierska spolocnost, nie kurier ktory balik odovzdava. Pri rieseni asi budu pozadovat stanovisko aj konkretneho kuriera, ale ak kurier nic nezanedbal, balik odovzdal, nemaju ho sankciovat.
kopretinka
26.02.20,07:05
To sa zbadali po mesiaci?
Michal.novo
26.02.20,07:15
Áno, teda Zevraj s našou firmou to už riešili skor / kolegu tak tá istá firma oklamala a platil nejakých 1500€
Chobot
26.02.20,09:56
Jediným dôkazom je listina, ktorý podpísal príjemca balíka. Nikto nemusí uznať nejaké GPS súradnice. Kto teda prevzal zásielku?
veronikasad
26.02.20,10:04
Ziadny podpis príjemcu kurieri nechcú.
Michal.novo
26.02.20,10:07
Listinu nemáme , do aplikácie sa dáva podpis a meno ... len ja som to skenoval ešte v aute a s menom som sa pomýlil ( viem spravil som chybu uznavam ) a podpis v tej aplikácii je na 2 veci nedá sa to rozoznať
ivka70
26.02.20,10:15