Gottwik
10.09.06,23:41
Som student VS a chcel by som predavat ambulantne(v skolach vo firmach) prilezitostne ovocnu stavu. Mohol by mi niekto poradit ze ci si musim vybavit zivnostensky list, ako to je z prevadzarnou ci ju musim mat, ci sa musim prihlasit u hygienika. ci budem musiet podavat danove priznanie aj ked za mesiac nic nezarobim... prosim poradte
Braňo
11.09.06,04:10
Odpovede na všetky Tvoje otázky sa tu dajú nájsť, ale skúsim stručne:
1) živnostenský list určite
2) budeš potrebovať aj potravinársky /hygienický/ preukaz na manipuláciu s potravinami
3) prevádzkareň - závisí, akým spôsobom to budeš predávať (v Tvojom prípade môže byť aj Tvoje trvalé bydlisko)
4) pri daňovom prizaní sa neposudzuje mesačný, ale ročný príjem - povinnosť podať priznanie je aj vtedy, ak by si nič nezarobil
Zita5
11.09.06,04:31
Ja len doplním Braňa ....hygiena je v prípade predaja ovo štiav veľmi dôležitá .
sac
11.09.06,07:17
"odstavnovanie" ???? Nechcem rýpať , ale si študent VS a chceš predávať ambulantne(v skolach vo firmach) prilezitostne ovocnu stavu a ani nevieš , že je to odšťavovanie a nie odšťavňovanie ? Ja len , aby si nemal neplatný ŽL.
Gottwik
11.09.06,08:12
velmi som vdacny za odpovede

mal by som ale este otazky

1, zarobim povedzme 20 000, kedy musim podat danove priznanie? ako velmi to je zlozite?

2, musim mat aj registracnu pokladnicu?
Gottwik
11.09.06,08:34
este daco:

musim si prv vybavit potravinarsky preukaz a potvrdenie ze ho mam prilozit k ziadosti o zivnost? staci mi zdravotny preukaz alebo musim mat aj nieco od hygienikov?

co si mam dat ako predmet zivnosti?
Gottwik
11.09.06,12:18
prosim prosim poradte mi niekto
Gottwik
11.09.06,13:41
potrebujem na prilezitostne odstavnovanie jablk bez prevadzky potravinarske minimum?
veget
11.09.06,14:55