eww
14.09.06,10:33
Ahojte všetci,

chcela som sa Vás spýtať aké máte skúsenosti s kurzami angličtiny formou superlearningu v hladine alfa. Ja som večný začiatočník a angličtinu potrebujem pre svoju prácu, v kurzoch, ktoré su 2x do týždňa som sa nič nenaučila. Poraďte prosím, ďakujem za každú skúsenosť, ktorú mi napíšete.

emma
jales
14.09.06,10:57
Nie si sama, čo sa s tým morduješ. Ja už chodím po kurzoch 5 rokov. Teraz začínam 6 rok. Tri roky som chodila po kurzoch a potom som prešla do 3. ročníka štátnej jazykovej školy-rovno do 4. som nemala odvahu. Ako tak sa dohovorím - máme zahraničných majiteľov firmy. Ale nikdy to nie a asi ani nebude na takej úrovni ako moji kolegovia, ktorí prišli zo zahraničia. Anglinu sme mali už aj v práci. Na základe týchto mojich skúsenosti som presvedčená, že veľa závisí od lektora a od partie aká sa v kurze zíde. Ak si v jednom kurze so študentami, nie je to dobré, lebo kým Ty si niečo premyslíš oni to už povedia. Záleží aj na tom k čomu tu anglinu potrebuješ - či viac písať alebo hovoriť - podľa toho si vybrať kurz.
Niekedy sa však stačí len prestať obávať, že niečo nepovieš gramaticky správne a skúšať. Ak použiješ správne slovíčko, aj keď v zlom čase, väčšinou výjdu z toho čo chceš povedať. A tie slovíčka sa jednoducho treba naučiť, bez nich to nejde.
Veľa úspechov.
JanaSys
15.09.06,02:48
Vitaj do klubu. Som na tom rovnako.
Orim
18.09.06,17:21
Ja som začínal ako samouk niekoľkokrát. Vždy sa tak dostanem po 5-6 lekciu ale keďže som na to sám po určitej dobe to vzdám. A za nejakú dobu ktorá sa dá niekedy vyjadriť aj v rokoch začnem znovu. U mňa je to také "perpetum mobile". Určite budem začínať znovu ale ešte neviem kedy?

:) :D :) :(
ajobs
18.09.06,20:15