halali
15.12.20,15:14
Ahojte. Keďže som absolútny laik, čo sa týka internetu, potrebujem sa s vami prosím poradiť. U nás v obci začali robiť optický internet, myslím, že zo spoločnosti T-com. Ja sa do toho vôbec nerozumiem a neviem, či do toho ísť. Doma internet nemáme, iba v telefónoch. Prosím keby ste mi poradili na čo si dať pozor. Vôbec netuším, ktorí dodávatelia optického internetu sú výhodnejší, ja nemám v tomto vôbec prehľad. Teda, ak by ste vedeli poradiť, či ísť do toho a s ktorou spoločnosťou. Aké máte s tou ktorou spoločnosťou skúsenosti vy?
Ďakujem.
ivka70
15.12.20,14:19
Ak vam opticky kabel natiahne len T-com, vela si nenavyberas. Inemu providerovi on svoje siete neposkytne.
Takze zistovat, aki su ini poskytovatelia optickych sieti, je zbytocne.
Skor si rozmysli, ci ho vyuzijes, ked ste doteraz vystavili s mobilmi.
buchač
15.12.20,16:28
Poviem ti inak ?
Mal som doma optiku, teda pokiaľ bola dcéra doma...na chalupe som mal prenosný modem.
Neskôr sa situácia zmenila a teraz mám internet len v mobile. Nie je problém spárovať s iným zariadením.
Rýchlosť vyhovujúca, množstvo dát tiež v pohode, počet minút hovorov tiež, cena vynikoš.
halali
15.12.20,17:12
Ok ďakujem
halali
15.12.20,17:17
No vsak toto. Ze cez mobil riesim vsetko. Napadla ma este taka vec. Mozem si dat ten net od Tcomu natiahnut do domu, bez toho, aby som ho vyuzivala, clovek nikdy nevie, co sa moze zmenit. Alebo to nechat este v stadiu pripojky pri dome a riesit to az ked to bude pre mna aktualne?
ivka70
15.12.20,17:42
V podstate je to jedno, za pripojku k domu budes musiet zaplatit, staci vtedy, ked budes chciet pouzivat.
besttracker
15.12.20,19:28
reagujem na toto: Inemu providerovi on svoje siete neposkytne.... neviem ci to je skutocne pravda...lebo orange urcite ponuka sluzby cez siete od T-comu,je to normalna migracia,ako telefoneho cisla ..
besttracker
15.12.20,19:47