bazil
18.09.06,10:46
Prosím Vás o radu - ide o môjho otca,zamestnanca ktorý má podpísanú hmotnú zodpovednosť za zverený majetok, pracuje ako vodič naákl.auta. V sobotu mal prísť do práce a odviezť náklad - zeminu. V piatok večer ďalší zamestnanci nakladali auto touto zeminou. Otec - vodič mal po pracovnej dobe, ale mal počkať kým sa auto naloží, on ale kľúče od auta dal ďalšiemu zamestnancovi a odišiel domov. Dotyčný chcel auto preparkovať ale celé auto sa prevrátilo. Čo s tým? Policajti boli, spísali záznam, ten zamestnanec ktorý prevrátil auto priznal vinu, navyše nafúkal. Otcovi to klasifikovali ako priestupok. Škoda bola vyčíslená ne 175 000 Sk. Teraz ale neviem čo môže zamestnávateľ urobiť. Podľa mňa ho zamestnávateľ môže hneď prepustiť, ale toho sa otec ani tak nebojí ako skôr či môže mu zamestnávateľ dať niečo k náhrade a koľko. Otec je dôchodca, má za sebou roky poctivej driny, nikdy nemal žiaden problém. Rád by som mu pomohol len neviem ako a čo môžeme urobiť a poobede sa má stretnúť s nadriadeným.
Gabi03
18.09.06,08:54
Môj názor:
Ak ten druhý priznal vinu, zodpovednosť je adresná. Ale neviem, aký priestupok dostal. Ja ako ZĽ by som otcovi, ak doteraz nemal nejaké problémy, dala písomné upozornenie o "neplnení" povinností vyplývajúcich z hmotnej zodpovednosti.
Ale to len môj laický názor.
bazil
18.09.06,09:45
Tak to by bolo celkom dobre. Prosim ( veľmi )skúsených personalistov o vyjadrenie názoru, či s tým súhlasia.
Danila
18.09.06,10:05