Davis84024
11.04.21,13:48
Dobrý deň študujem na unize odbor informačné a sieťové technológie som v druhom semestri a postupom času som prišiel na to že to nieje to čomu by som sa chcel ďalej venovať .1 semester som nespravil 1 skúšku z informatiky ale inak som ostatné skúšky spravil.v tomto druhom semestri sme sa začali venovať viac veciam okolo programovania a je to pre mňa čoraz ťažšie a tažšie. Strednú školu som vyštudoval gymnázium a nebolo pre mňa jednoduché vybrať vysokú školu ale zaujímali má veci okolo Pc tak som si vybral toto .ako som už písal zistil som že to nie je to čomu by som sa chcel venovať .Chcel by som prestúpiť na aos lm.Preto sa chcem opýtať čo všetko je potrebné urobiť aby som mohol prestúpiť? Ďakujem
jelalim
11.04.21,12:03
Prvy krok by bolo podat si prihlasku. Zameranie tychto skol je odlisne, takze zacnes v prvom semestri. Nasledne so studijnym oddelenim odkonzultujes, ci Ti nejaku, podobnu skusku uznaju, ale vzhladom k tomu, ze je to v uplne inom obore, ani to nepredpokladam.
besttracker
11.04.21,17:05
oslov studijne odelenie aos lm,tam ty poradia najviac,ale necakaj zazraky...,inak nespravit nejaky predmet neni na Fri nic neobvikle,tam BC studijum trva zvycajne 4 roky :D neber to ako katastrofu....,o rok si to zopakujes,sedni ku pivu so spoluziakmi,a nech ty to vysvetlenia oni ,,po lopate,,,a nie sa ucit kdesi z knich...
Davis84024
11.04.21,17:24
Jasné rozumiem :)ale po skúške čo je" skutočné programovanie "som zistil že to nieje to čomu sa chcem venovať a radšej sa zameriam na niečo čo ma viac zaujíma
avalik
11.04.21,18:49
ako úplne prvé je otvoriť si web danej školy a zistiť podmienky prijatia na štúdium
... zistíš, že je to škola pre vojakov - nemôžeš len tak prestúpiť z civilnej školy na vojenskú
... takže ak sa chceš skutočne stať vojakom a myslíš si, že máš na to predpoklady (splníš podmienky pre prijatie do prípravnej služby), tak si podaj prihlášku ... ale termín na podávanie prihlášok na nasledujúci akademický rok už uplynul