Marosh01
24.09.06,11:54
som student na vysokej skole. Podpisal som zo zamestnavatelom zmluvu o vykonani prace a ked mi prisli peniaze na pracu tak mi stat zo zarobku odpocital dane. Neviem ci si myslim spravne ale ako student mam pravo na vratenie DPH. Viete mi poradit kedy a ako si mam uplatnit narok o jej vratenie? Dakujem
martinetto
24.09.06,10:50
som student na vysokej skole. Podpisal som zo zamestnavatelom zmluvu o vykonani prace a ked mi prisli peniaze na pracu tak mi stat zo zarobku odpocital dane. Neviem ci si myslim spravne ale ako student mam pravo na vratenie DPH. Viete mi poradit kedy a ako si mam uplatnit narok o jej vratenie? Dakujem

Moj milí, prosím ťa aspon sa správne vyjadruj, lebo žiadnu DPH ti zraziť z príju zamestnávateľ nemohol, DPH sa vzťahuje vačšinou na TaS. A na prijem sa vzťahuje Daň z príjmu (v tvojom prípade) FO. Tak na buduci rok by ti mal v januari poslať Zúčtovanie o vyplatených preddavkoch na daň. Ked to dostaneš možeš do 31. marca 2007 požiadať Daňový úrad , tým že podáš si Daňové priznanie pre FO typ A/B o vrátenie dane, avšak túto dan ti vrátia, iba ak dan presiahla hranicu 100 sk, inak nie. a medzi rečou aby si k tej DPH - tak DPH si môžu odčítať len SZČO - podnikatelia, alebo právnicke osoby, ktoré sú platcami DPH .. ty ako obyčajný smrtelník túto možnos nemáš.. dúfam že si pochopil, ešte akniečo tak mi napíš. vysvetlím
kattka.c
24.09.06,11:07
;) mozes este podpisat vyhlasenie - potom Ti bude zamestanvatel uplatnovat odpocitatelnu polozku na danovnika pri vypocte vyplaty.
liba2
24.09.06,11:34
;) mozes este podpisat vyhlasenie - potom Ti bude zamestanvatel uplatnovat odpocitatelnu polozku na danovnika pri vypocte vyplaty.To Marosh01:
Podpis je síce potrebný, ale dôležité je to čo týmto podpisom vyhlasuješ - a síce, že žiadnemu inému zamestnávateľovi si toto vyhlásenie nepodpísal a teda odpočítateľnú položku si neuplatňuješ aj inde.
Johanka
24.09.06,13:44