bodka10
17.09.21,11:10
Ahojte, davam do kopy interné nariadenia a chcem sa informovať, či sú nejaké rozdiely medzi nimi pre zamestnávateľa alebo nevýhody v poskytovaní finančného príspevku. Študujem a čítam avšak zatiaľ okrem zdaňovania pri poskytnutí vyššej sumy ako max príspevku som nenašla. Ešte úprava sprostredkovateľskeho poplatku kt sa môže odzrkadliť vo vyšších nákladoch pre z-tel. Čo je z viac preferované, odporúčané u vás s dopadom pre z-tela. Dakujem
kn-alka
17.09.21,09:20
bodka10
17.09.21,09:23
Áno, aj toto som si preštudoval, len som chcela aj nejaký postreh od skúsenejších. ????
ivka70
17.09.21,11:15
U maleho zamestnavatela boli administracia s listkami a poplatky s tym spojene komplikovanejsie ako prispevok. Preto preferoval vyber prispevku na stravovanie.
Nad ramec zakona prispevok nedava, cize danenie navyse nie je.
Kedze listkov odoberal malo, "listkova" firma mu nedavala ziadne benefity naviac.
Exekucie sa prispevku na stravovanie netykaju.
bodka10
17.09.21,16:29
Áno u mňa tiež malé firmy , bez vl stravovania a odporúčam im príspevok. Sa mi to zdalo efektívnejšie. Ďakujem
veronikasad
17.09.21,16:56
POZOR - príspevok musí byť vyplatený na začiatku kal.mesiaca, za ktorý sa poskytuje, inak ho FS nebude uznávať ako daňový výdavok.
ivka70
17.09.21,17:03
Od roku 2022 už áno.
bodka10
17.09.21,17:40
Ahaa, tak toto mi ušlo, ďakujem. Čiže tým pádom príspevok poskytnúť na mesiac vopred napr v máji za jún, lebo k prvému dňa v mesiaci si to predstaviť neviem. Ak chápem správne, ak sa z-ec rozhodne od 1.1.22 poberať príspevok tak v decembri musí dostať vyplatený príspevok na januar + gastrolistky. FS bude mať ako info že príspevok mesiac vopred ? Poprípade viete má odporučiť kde si to nastudujem? To su moje začiatky, tak ďakujem za pomoc.
bodka10
19.09.21,12:15
Alebo potom ako možnosť vyplácať na začiatku mesiac z-covi finančný príspevok a potom mzdu? ...
pavol54
04.10.21,09:21