Tomilii
10.01.22,12:53
Dobrý deň. Mám otázočku, som laik tak neviem ako to napísať ale potreboval by som prepojiť tv Lg model 65UM7050PLA s domácim kinom LG model HT303SU-DO. Chcel by som aby mi prehravalo zvuk z TV na domácom kine a aj yotube, proste všetko čo budem prehrávať na TV. Za každé rady vopred ďakujem Tomas
misoft
10.01.22,15:19
Porovnal som konektivitu - jediné čo majú oba systémy spoločné je komponentný a kompozitný vstup/výstup. To domáce kino nemá ani optické, HDMI, koaxiál.
Jediná cesta je teda použiť komponent, alebo kompozit.
Používanie rôznych adaptérov by to rozšírilo, ale nerobilo by to dobrotu - stačí aby bol adaptér nesprávny a už to nefunguje.
Tomilii
10.01.22,16:38
Dobrý večer. Co mám rozumieť pod pojmom komponent, kompozit. Mne sa hlavne jedna aby sa mi zvuk z TV prehrával bud na tom domácom kine alebo nejakej inej náhrade čo by to prenasala do repro. Ďakujem za info Tomáš
Chobot
10.01.22,19:24
misoft - komponent ani kompozit neprenášajú zvuk. Tie sú na prenos iba obrazu. On potrebuje nejaké audio in/out konektory. Pozriem tú konektivitu.
Chobot
10.01.22,20:06
Štandardne domáce kiná nie sú robené na to, aby sa zvuk prenášal z TV do domáceho kina. Domáce kino je vlastné zvukové zariadenie a jedine obraz je vyvedený do TV rôznymi štandardami, napr, ako spomenul misoft - kompozit, komponent (čo sú analógové signály), prípadne HDMI, čo je digitálny signál.

Podľa obrázkov konektorov, ktoré som našiel, to vyzerá, že televízor má audio výstup v podobe optického kábla, a možno niektorý z HDMI konektor by mohol mať aj audio OUT. Ale to tvoje domáce kino je už trochu staršieho vydania (z roku 2008) a nemá tieto konektivity. Má tam ale Audio IN - dva CINCH konektory. Treba teraz zistiť, či má TV nejaký AUDIO OUT výstup. Z fotiek na nete vyzerá že nemá, to audio, čo je vzadu, je len IN.

Ak má TV výstup na sluchátka, tak by sa to dalo prepojiť z výstupu na sluchátka, ale to nebude ono. Navyše tieto novšie TV prístroje už nemajú sluchátkový výstup.