miroslav48
21.01.22,13:44
Ahoj, mám problém a neviem čo s ním. Nie som odborník - som iba trochu pokročilý samouk - využívam rady z internetu.
Mám Windows 10 64 bit, Ram 4GB. Z ničoho nič sa mi veľmi spomalilo načítavanie obidvoch prehliadačov - Chrome a aj Edge. Použil som dostupné rady z internetu - všetko márne. V chrome mi naskakuje "čakajte prosím" a Edge mešká. Vypol som všetky rozšírenia a v chrome som ich i odstránil, vymazal dáta prehliadania a nastavil predvolené nastavenie, Edge som cez aplikácie reinštaloval a NIČ . Na internet som pripojený cez modem a skupinový T-link. V pripojeniach to určite nebude - ďalšie pripojené počítače fungujú všetky dobre a rýchlo. Akurát keď som prorovnával v nastaveniach, tak, ostatné počítače majú nastavené lokálne pripojenie a ten pomalý má Ethernet. Môže to byť tým ? Chcel som to zmeniť a neviem ako . Poradíte prosím ?
misoft
21.01.22,13:15
Zle nakonfigurovaná karta. Prepni su ju na Lokálne pripojenie, skontroluj v nastaveniach karty, či nemáš nastavenú pomalú rýchlosť.
BTW: W10 a 4GB RAM je to na hrane použiteľnosti.
besttracker
21.01.22,14:50
MERAL SI SI rychlost internetu.? (daj do googla mera rychlosti) ty najde x stranok kde sa to da zmerat,skus si spustit spravcu uloh,a tam su grafy ako su vytazene ram,procesor,disk,.... kludne to moze sposobovat nejaka apka ktora spomaluje pc,..
miroslav48
21.01.22,15:30
nemáš prosím Ťa návod ako na to ? Karta mi prepnúť v nastaveniach nejde-nemám nič iné v ponuke a to druhé počujem prvý raz.
miroslav48
21.01.22,15:45