wATAw
07.02.22,15:12
Ahojte, v poslednom case mam velmi spomaleny pocitac s win 10, nevyznam sa, ale moze to byt sposobene tym, ze ho nemam aktualizovany na win 11? Mam si ho inovovat? Alebo skor vyskusat nejake ine metody na zrychlenie. Vyhody a nevyhody inovacie... Som uplny laik, takze poprosim lopatisticky. :D
Dakujem
misoft
07.02.22,14:56
NIE! Skôr so vyčisti svoj doterajší systém.
W11 je len o niečo vylepšený W10 - navyše ešte stále vo vývoji - má svoje muchy, nie je ešte úplne vyladený.
Prever si systémovými aplikáciami stav svojho OS - čistenie disku, pravidelné aktualizácie doterajšieho OS (W10), preverenie na "votrelcov" (AdwCleaner, MBAM).
Okrem toho - nenapísal si, čo máš za stroj. W11 na staršie len tak ľahko nenainštaluješ (potreba UEFI, procesorov 9. a vyššej generácie, TPM 2.0 nutné, alebo potom inštalovať W11 na hulváta obídením systémových požiadaviek s neistým výsledkom).
faro1
07.02.22,16:14
Ak máš spomalený počítač mne sa osvedčilo uviesť počítač alebo notebook do továrenského nastavenia. Je to vlastne preinštalovanie operačného systému, kedy sa všetko nepotrebné čo zbytočne zaťažuje počítač vymaže a ostane čistý operačný systém. Samozrejme, potom treba nainštalovať napr. Office a iné programy ktoré bežne používaš. Automaticky sa z internetu stiahnu a nainštalujú aktualizácie operačného systému. Treba tomu nechať nejaký čas.
https://www.youtube.com/watch?v=odl1YqgWiy0
duves
07.02.22,16:45
ja som pred instalaciou na w11 a zatial ludia, čo maju napr. nove NB, tak si to pochvaluju. Lebo...ak ma už niečo preinštalovat nanovo, nech to urobí na w11.
wATAw
07.02.22,16:45
Oukej, tak sa pozriem na to cistenie a podobne veci a na inovaciu teda zatial kaslem, potom uvidim :) Stroj mam asus x553m a uz bol kupovany s win 10.
wATAw
07.02.22,16:50
Rozmyslala som aj nad touto alternativou, skusim najskor urobit nejake opatrenia a ak nepomozu, pojdem do toho :)
besttracker
07.02.22,18:37