Viera J.
10.10.06,10:44
Pekný deň prajem!
Potrebovala by som radu!
Som iba začiatočník, takže čo sa týka takýchto vecí som ešte laik!
Potrebovala by som zistiť:
Ide proste o to, že prišla za mnou jedna pani a potrebuje nejaké potrvdenie aby jej priznali dôchodkok!Medzičasom som sa dozvedela, že asi
musím vystaviť ELDP, aj som ho skoro urobila, ale ide o to, že ona chce ten dôchodok od 10. 10.2006 a ako jej teda vypočítam VZ a z čoho?
Ďakujem veľmi mi pomôžete!:confused:
Gabi03
10.10.06,08:46
ELDP sa vypisuje a SP zasiela iba pri ukončení pracovného pomeru.
jankasm
10.10.06,09:04
ELDP sa vypisuje a SP zasiela iba pri ukončení pracovného pomeru.

Nesúhlasím.
ELDP sa vypisuje zamestnancovi na jeho žiadosť pre potreby SP k priznaniu dôchodku kedykoľvek. :cool:
jankasm
10.10.06,09:05
Pekný deň prajem!
Potrebovala by som radu!
Som iba začiatočník, takže čo sa týka takýchto vecí som ešte laik!
Potrebovala by som zistiť:
Ide proste o to, že prišla za mnou jedna pani a potrebuje nejaké potrvdenie aby jej priznali dôchodkok!Medzičasom som sa dozvedela, že asi
musím vystaviť ELDP, aj som ho skoro urobila, ale ide o to, že ona chce ten dôchodok od 10. 10.2006 a ako jej teda vypočítam VZ a z čoho?
Ďakujem veľmi mi pomôžete!:confused:

Myslím, že im stačí vyplniť ELDP za mesiace 01-09/2006.
Gabi03
10.10.06,09:12
Nesúhlasím.
ELDP sa vypisuje zamestnancovi na jeho žiadosť pre potreby SP k priznaniu dôchodku kedykoľvek. :cool:

Súhlasím. :)
Ale z otázky nebolo jednoznačné, že pani je zamestnankyňa. Mne pripadalo, že to bola bývalá zamestnankyňa.
jankasm
10.10.06,09:15
Súhlasím. :)
Ale z otázky nebolo jednoznačné, že pani je zamestnankyňa. Mne pripadalo, že to bola bývalá zamestnankyňa.

Teraz keď som to prečítala, tak je možné, že je to naozaj bývalá zamestnankyňa.
V tom prípade jej treba vystaviť ELDP k dátumu, kedy ukončila PP.
Viera J.
10.10.06,14:17
Už som to asi zistila! Jedná sa o nášho terajšieho zamestnanca!Takže som to urobila tak: