glglgl
10.10.06,11:03
Chcela by som vas poziadat ci student 18 rocny pracujuci na dohodu o brig. praci studenta si moze uplatnit nezd. cast mzdy aby neplatil dan, a kde by som to mohla najst v ktorom zakone.Plati to aj v roku 2006, tvrdia mi ze studentov na dohodu sa to netyka.Dakujem
Gabi03
10.10.06,09:07
Z každého príjmu je potrebné odvádzať daň, či už preddavkovo, alebo zrážkou. O uplatnení nezdaniteľnej časti hovorí zákon 595/2003 a násl. o dani z príjmov § 11. Treba mať podpísané vyhlásenie.
jankasm
10.10.06,09:08
Chcela by som vas poziadat ci student 18 rocny pracujuci na dohodu o brig. praci studenta si moze uplatnit nezd. cast mzdy aby neplatil dan, a kde by som to mohla najst v ktorom zakone.Plati to aj v roku 2006, tvrdia mi ze studentov na dohodu sa to netyka.Dakujem

Týka sa to každého, takže áno, môže si uplatniť nezdaniteľnú časť. Zákon by to mal byť "o dani z príjmu". § bohužiaľ neviem
glglgl
13.10.06,07:00
Chcela by som vas poziadat ci student 18 rocny pracujuci na dohodu o brig. praci studenta si moze uplatnit nezd. cast mzdy aby neplatil dan, a kde by som to mohla najst v ktorom zakone.Plati to aj v roku 2006, tvrdia mi ze studentov na dohodu sa to netyka.Dakujem

Chcem vas este poziadat o radu mozem tu nezdanitelnu cast mzdy uplatnit alikvotne v danom mesiaci ked student na dohodu pracoval napr. v juli tak podpisal vyhlasenie a dal mi ho, alebo sa da uplatnit len pri podani danoveho priznania za rok 2006, ktore si podava sam. toto mi nie je jasne ako formou si to moze uplatnit. Dakujem
jankasm
13.10.06,07:04
Chcem vas este poziadat o radu mozem tu nezdanitelnu cast mzdy uplatnit alikvotne v danom mesiaci ked student na dohodu pracoval napr. v juli tak podpisal vyhlasenie a dal mi ho, alebo sa da uplatnit len pri podani danoveho priznania za rok 2006, ktore si podava sam. toto mi nie je jasne ako formou si to moze uplatnit. Dakujem

Môžeš mu ju uplatniť klasicky mesačne, ako každému inému zamestnancovi. :cool: ;)
Gabi03
13.10.06,07:04