dytka1
14.10.06,20:20
zdravím.mám menší problém a chcela by som radu odborníka ak by sa dalo.predvčerom ráno som sa zobudila na neznesitelné krče cca od pluc dole ku žaludku,ked ma to chyti mam slzy v očiach,mám stále hnačku, v jednej chvíli mam zimomriavky a hned na to mi je horúco..k lekárovi nemôžem ísť,som len týžden v novej robote nemôžem si dovoliť hned PNku.jedna sestra mi odporučila prášok menom smecta.zatial mi to vôbec nepomáha,poradte prosím čo mám robiť alebo kupiť aby mi bolo lepšie.to mi je jasné že treba držať diétu,prosím napíšte..
evina
14.10.06,18:23
zdravím.mám menší problém a chcela by som radu odborníka ak by sa dalo.predvčerom ráno som sa zobudila na neznesitelné krče cca od pluc dole ku žaludku,ked ma to chyti mam slzy v očiach,mám stále hnačku, v jednej chvíli mam zimomriavky a hned na to mi je horúco..k lekárovi nemôžem ísť,som len týžden v novej robote nemôžem si dovoliť hned PNku.jedna sestra mi odporučila prášok menom smecta.zatial mi to vôbec nepomáha,poradte prosím čo mám robiť alebo kupiť aby mi bolo lepšie.to mi je jasné že treba držať diétu,prosím napíšte..

Samozrejme najlepšie zájsť lekárovi. V takýchto prípadoch pomáha liek Endiaron....
jess
14.10.06,19:04
Skús tú Smectu...píšu, že 2-3 sáčky denne.....Mali sme celá rodina virózu (vracanie+hnačky) minulý týždeň...tá Smecta (u nás stačil 1 sáčok) fakt zabrala :)...diéta = zemiaky, čierny čaj s trošičkou cukru, šípkový čaj, ryža s mrkvou, slané keksy, sucháre, minerálka Fatra.....
dytka1
14.10.06,19:07
smecta mi vôbec nepomáha a dala som si už viackrat, a krče pretrvavaju
jess
14.10.06,19:10
koňak ? :confused::cool:...len potom žiadne lieky...
Melnick
14.10.06,19:18
Dytka,na detskom oddelení dávali deťom Coca colu s minerálkou riedenú,moc neverím,ale skús. Poškodiť Ti to určite nemôže.
A prikláňam sa aj k rade od jess ,ak máš biely alkohol daj doň trochu mletého korenia -rozmiešaj a vypi - recept starých materí.:)
Dav
14.10.06,19:41