gaerys
20.10.06,07:53
pekny den.momentalne pracujem ako kadernicka,ale chcem prejst na zivnost.chcem sa opytat,ci po prechode na zivnost si mozem robit uctovnictvo aj sama alebo mi ho musi robit cely rok uctovnicka,viem ze danove priznanie musi robit uctovnicka ale jedna sa mi o uctovnictvo cez bezny rok.jedna znama mi totiz povedala,ze ako kadernicka uctovnicku mat nemusim a ze si to mozem robit aj sama.dakujem
Jozef I
20.10.06,05:55
pekny den.momentalne pracujem ako kadernicka,ale chcem prejst na zivnost.chcem sa opytat,ci po prechode na zivnost si mozem robit uctovnictvo aj sama alebo mi ho musi robit cely rok uctovnicka,viem ze danove priznanie musi robit uctovnicka ale jedna sa mi o uctovnictvo cez bezny rok.jedna znama mi totiz povedala,ze ako kadernicka uctovnicku mat nemusim a ze si to mozem robit aj sama.dakujem

Môžeš si ho robiť sama aj s daňové priznanie si môžeš spraviť sama, ak si trúfaš. ;)
gaerys
20.10.06,06:00
no tak to si teda netrufam urobit si danove.no ale pri tom danovom by som aj tak musela mat podpis a peciatku nejakej uctovnicky nie?
Paula
20.10.06,06:04
no tak to si teda netrufam urobit si danove.no ale pri tom danovom by som aj tak musela mat podpis a peciatku nejakej uctovnicky nie?

Nie, a nielen účtovníčka nie je povinná zo zákona mať pečiatku;)
Jozef I
20.10.06,06:16
no tak to si teda netrufam urobit si danove.no ale pri tom danovom by som aj tak musela mat podpis a peciatku nejakej uctovnicky nie?
Nemusíš mať nikoho a ani pečiatku. A aj keby sa ti tam rovno podpísala nejaká účtovníčka, aj tak je celá zodpovednosť na tebe a nie na nej. Za správnosť zodpovedáš vždy ty sama. ;)
evina
20.10.06,06:24
Len, aby sa Ti nestalo, že vypísanie daňového, napr. daňovým poradcom / neviem, či sa nejakej účtovníčke bude chcieť robiť Ti daňové z účtovníctva, ktoré nerobí/ nevyšlo viac ako celé účtovníctvo aj daňové robené účtovníčkou.