bjojo
27.10.06,21:20
Zdravím

prosím Vás máte skúsenosti s minerálnou vatou a jej vysúšaním? Dostala sa ku mne informácia, že Nobasil sa po nasiaknutí zle vysúša, ale Rockwoll v pohode. Je to pravda, však obidvoje sú vyrábané dosť podobným spôsobom, tak osobne v tom nevidím zmysel.
Aký je Váš názor a skúsenosť?

S pozdravom jojo
Orim
10.11.06,19:14
Skús nejaké stránky u výrobcu ale pochybujem, že sa tam priznajú k niečomu čo dobre nefunguje. Ono by to zaujímalo aj mňa. Ak sa ti podarí získať nejaké údaje bol by som rád keby si ich tu dal.
Ja som sa snažil získať niečo od tých čo to predávali ale hovorili tak akože je to dobré ale u tých druhých je to podobné možno o niečo horšie takže každý vták si chváli svoje perie.
Lucia7
10.11.06,19:30
Obávam sa, že je to jedno. Keď minerálna vlna nasiakne tak už je nepoužiteľná. Kedže zostatková vlhkosť vo vzduchových medzerách sa nevyparí sama od seba resp. svojpomocne.
Kolenčík
15.11.06,13:01
Informoval som sa u odborníkov, ti mi povedali že najlepšie je ju vyhodiť, už nespĺňa svoj účel.
Orim
15.11.06,19:56
Keďže je to tak ako si napísal. Ak si niečim takýmto zateplíme panelák a nejaký ďateľ nám tam vyzobe dieru máme problém.

:(
Kolenčík
16.11.06,18:18
Nie nemáš, lebo oteplenie panelaku je celý komplex a nie je možní "ďateľovou" dieru riešiť všeobecným navlhčení izolačného materiálu, myslel som tým napr. mobasil, ktorý navlhol na skládke pred uložením na fasádu budovy vtedy by neplnil účel teplenej izolácie. Keď zistím podrobnosti o vlhkosti, ozvem sa. Prajem pekný večer.
Orim
24.11.06,16:48
Ale čo s takou dierou ak sa to náhodou stane niekde na neprístupnom mieste. :(
Manual
24.11.06,17:06
Nie nemáš, lebo oteplenie panelaku je celý komplex a nie je možní "ďateľovou" dieru riešiť všeobecným navlhčení izolačného materiálu, myslel som tým napr. mobasil, ktorý navlhol na skládke pred uložením na fasádu budovy vtedy by neplnil účel teplenej izolácie. Keď zistím podrobnosti o vlhkosti, ozvem sa. Prajem pekný večer.