auctovnicka
10.11.06,19:52
Ospravedlnujem, ak uz takato tema tu bola preberana, ale nic som fakt nenasla. Chcem sa spytat, ci by ma mohol moj manzel zamestnat na TPP?
kukučka
10.11.06,18:59
Anja111
10.11.06,19:17
Áno, môže.
ondrejvla
10.11.06,20:12
Tiež mám otázku, asi neviem čítať správne, alebo som to nesprávne pochopila:- manžel SZČO, má predajňu, manželka je na rodičovskej dovolenke, môže vypomáhať manželovi v predajni, v tomto období platí za ňu dôchodkové poistenie SP. Teda, moja otázka znie, musí byť dobrovoľne dôchodkovo poistená, alebo môže vypomáhať manželovi keď za ňu toto poistenie platí SP?
Nebude sa to považovať za čiernu prácu?
Vopred ďakujem za odpovede. Za všetky.
ondrejvla
10.11.06,21:11
Nik z odborníkov mi nepodá barličku? Prosím.........
lenkak
10.11.06,21:17
moju odpoveď vieš, aj keď nie som odborník, ale barličku podám kedykoľvek
- môže
kukučka
10.11.06,21:17
Vlastička, ja teda odborník nie som, ale podmienka platenia DP je splnená, tak prečo nie?
Len by som uvažovala o tom, čo je výpomoc. Je niekde definovaná?
ondrejvla
10.11.06,21:24
Vlastička, ja teda odborník nie som, ale podmienka platenia DP je splnená, tak prečo nie?
Len by som uvažovala o tom, čo je výpomoc. Je niekde definovaná?
Viem, že nič neviem!
Lenka ty si mi potvrdila moju domnienku, že môže, je DP, ale keď ja som bola práve tou manželkou dopletená...
Hm Betka, čo je to výpomoc? - definícia môže byť rôzna, dajme tomu, že bude v predajni, keď on bude niekde inde, dieťa bude vtedy buď pri nej, alebo bude u svokry...ona bude predávať, alebo dopĺňať tovar, alebo - ja ani neviem čo?
lenkak
10.11.06,21:25
na zastupovanie je to OK.
kukučka
10.11.06,21:28
presne tak to bolo myslené, on si odskočil, ona zaskočila :D :D :D
ondrejvla
12.11.06,13:19
Posúvam s nádejou, že pán Mihál ma zbadá, ako mrkám....
Jozef Mihál
12.11.06,17:03
Už vidím.