sedko1
18.11.06,11:28
Dobrý deň...dnes som tu sice prvy krat ale dufam ze vy mi pomozete. Pracujem ako recepcna. Pracovnu zmluvu som mala do 31.10.2006. Od 1.11.2006 som pracovnu zmluvu nedostala.Ja chcem vediet, ze ci ked dostanem novu pracovnu zmluvu ze ci je tam tiez trojmesacna skusobná doba a budem môct odist bez udania dôvodu, alebo ked budem chciet dat vypoved bude dvojmesacna vypovedna lehota. Dufam ze som to napisala zrozumitelne.Dakujem za skoru odpoved.
liba2
18.11.06,10:43
Dobrý deň...dnes som tu sice prvy krat ale dufam ze vy mi pomozete. Pracujem ako recepcna. Pracovnu zmluvu som mala do 31.10.2006. Od 1.11.2006 som pracovnu zmluvu nedostala.Ja chcem vediet, ze ci ked dostanem novu pracovnu zmluvu
Ak pokračuješ v práci u toho istého zamestnávateľa ako do 31.10.06, tvoj pracovný pomer sa zo zákona zmenil na PP na dobu neurčitú; teda nedostaneš novú PZ, ale mala by si dostať dodatok k existujúcej PZ, kde by táto skutočnosť bola uvedená.

ze ci je tam tiez trojmesacna skusobná doba
Skúšobnú dobu už máš za sebou - už nebude;

a budem môct odist bez udania dôvodu, alebo ked budem chciet dat vypoved bude dvojmesacna vypovedna lehota.
Výpovedná doba (§62ZP) je najmenej 2 mesiace a začína plynúť od prvého dňa kal. mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede.
Dufam ze som to napisala zrozumitelne.Dakujem za skoru odpoved.

odpoveď je modrá.
Melnick
18.11.06,10:45
§ 45
Skúšobná doba
Na začiatok (http://www.porada.sk/t16148-zakonnik-prace.html#hore)

(1) V pracovnej zmluve možno dohodnúť skúšobnú dobu, ktorá je najviac tri mesiace. Skúšobnú dobu nemožno predlžovať.

(2) Skúšobná doba sa predlžuje o čas prekážok v práci na strane zamestnanca.

(3) Skúšobná doba sa musí dohodnúť písomne, inak je neplatná.

Ide o ten istý PP čiže tam skúšobná doba nebude.
Monika Kováčová
18.11.06,12:46
Doplním liba2:
§ 71 Zákonníka práce, odst.2)