anka
14.12.04,11:41
Vie mi niekto povedat, aka je zodpovednost za skodu ak pracujem vo firme, kt. spravuva uctovnictvo inym firmam, mam plnu hmot. zodpovednost za chyby v uctovnictve? Nevyplyva zo zakona aby sa majitel uctov. firmy poistil?
Marta L
14.12.04,10:55
Zo zákona taká povinnosť účtovníckej firme nevyplýva. Je však podľa mňa dobre keď takú poistku má uzatvorenú.
Summer
05.04.06,05:12
Pracujem ako ekonom v súkromnej firme. Potrebujem poistenie profesijnej zodpovednosti na vedenie uctovnictva. Poradi mi niekto poistovnu, ktora
by ma poistila ako zamestnanca a naozaj to aj plnila?
Darana
05.04.06,05:32
My máme Uniqu, ale ešte sme (chvalabohu) nezistili, či to aj plní...
Summer
05.04.06,05:44
dakujem, skusim teda este UNIQU. Vsade mi totiz povedali, ze ma ako uctovnika-zamestnanca nepoistia, len ako SZCO alebo len ak by tam mal zamestnavatel poisteny majetok.
Summer
05.04.06,07:01
Zamestnavatel dostal pokutu 10.000,- z DU za oneskorený súhrnny výkaz na DPH. je to moja vina a dáva mi to k náhrade.Poradí mi niekto ako to uplatniť zo zamestnaneckej poistky, keď sú tam vylúčene pokuty a penale? Pokuta je to pre zamestnavateľa, pre mňa je to len nejaký financný postih za nesplnenie si svojich povinností?
Viera123
12.07.06,21:18
Zamestnavatel dostal pokutu 10.000,- z DU za oneskorený súhrnny výkaz na DPH. je to moja vina a dáva mi to k náhrade.Poradí mi niekto ako to uplatniť zo zamestnaneckej poistky, keď sú tam vylúčene pokuty a penale? Pokuta je to pre zamestnavateľa, pre mňa je to len nejaký financný postih za nesplnenie si svojich povinností?
No logicky z toho vyplýva, že keď sú tam výluky, tak to, žiaľ, budeš musieť zaplatiť len zo svojho, u poisťovni to neuplatníš/te. A či len nejaký finančný postih? Myslím, že ti to môže dať k náhrade celé. Druhý krát buď opatrenejší a daj sa radšej poistiť... Ale myslím, že sa to odvtedy už všetko dávno udialo.
Ela222
13.07.06,09:55