Laura1
07.12.06,17:31
Ahojte Poraďáci.
Dva roky účtujem v programe POHODA, nebola som na žiadnom školení, ale myslím si, že ho ovládam celkom dobre - som s ním spokojná.
Od januára by som mala nastúpiť do zamestnania a účtovať v programe MONEY S3, nainštalovala som si demoverziu a skúšam, študujem, porovnávam. Mám z toho hrôzu. :mad:
Zatiaľ som zistila, že sa nedajú prečíslovať doklady, dátumy musím nahadzovať, v POHODE mám okienko a len označím príslušný dátum.
Nevidím šablóny - tu každý podobný zápis musím znovu nahodiť? To sú len začiatky, ale nie som nadšená.
Pozná z Vás niekto obidva programy?
Prosím Vás, dodajte mi odvahu.
Ďakujem za názory.
Hlinkovx
07.12.06,16:39
skúšala som obidva programy - pohoda zvíťazila..
ale možno je to len sila zvyku..mne osobne pohoda veľmi vyhovovala
Laura1
07.12.06,16:51
Ak sa mi podarí prehovoriť zamestnávateľa, aby kúpil POHODU, bola by som šťastná. Mala by som účtovať minimum 5 firiem - platcov DPH , mzdy a k tomu v programe, o ktorom zatiaľ viem málo - a to málo sa mi nepáči.
Ľuba
07.12.06,17:24
..., dátumy musím nahadzovať, v POHODE mám okienko a len označím príslušný dátum.
Nevidím šablóny - tu každý podobný zápis musím znovu nahodiť? To sú len začiatky, ale nie som nadšená.
Pozná z Vás niekto obidva programy?
Prosím Vás, dodajte mi odvahu.
Ďakujem za názory.

Dátumy nemusíš nahadzovať, stačí si zmeniť účtovný dátum a dáva Ti tam ten dátum, ktorý si nastavíš, resp. v dátumovom poli stlačíš pravé tlačidlo myši a zobrazí sa Ti kalendár.
Šablóny sa v Money nazývajú typy dokladov a je ich možné vytvoriť pre každý druh dokladu - zas to len treba nastaviť.
Miriam.x
07.12.06,19:27