killino
19.12.06,09:54
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?
dana9
19.12.06,08:59
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?

imho, prax a referencie. prípadne poprosiť nejakú účtovníčku napr. od známych, a prizvať ju na pohovor, nech kandidáta preverí po odbornej stránke. - vo vzťahu k prijímaciemu pohovoru

dopĺňam, prípadne nech sa nezávislá účtovníčka vyjadrí ku kvalite práce

dana:)
ALDA
19.12.06,09:03
Som konaťeľom v s.r.o. zároveň v nej mám podiel. po novom roku odkupim obchodné podiely ostatných spoločníkov. Ako prvé potrebujem vymeniť účtovníčku, pretože súčasná nie je zrejme dostatočne kvalifikovaná, lebo ja v účtovníctve vzdelanie nemam ale často naprávam ešte aj jej prácu. Potreboval by som poradiť ako vybrať novú, keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť. Na aké kriteriá sa mám zamerať? Čo mám požadovať?
Nerozumiem. Protirečíš si..."naprávam ešte aj jej prácu" a "keďže nie som odborník neviem posúdiť jej odbornosť"..vieš, čo vôbec chceš? Možno je dobrá, ale vieš presne, akú má mať náplň práce taká účtovníčka? V súčasnosti je účtovníčka dievča pre všetko a potom je ten dojem možno skreslený.
ALDA
19.12.06,09:05