moniq81
22.12.06,12:16
Čaute poraďáci,

zase sa na Vás obraciam s prosbou o pomoc. Som v DPH začiatočník a viem, že by som asi mala absolvovať nejaké školenie. Ale viete ako to je vo firme je roboty strašne veľa a času zase strašne málo. Dajte mi preto prosím odpovede na moje otázky. Vopred ďakujem každému, kto sa vyjadrí.
1. konateľka mi teraz dala faktúry za august až november 2006 od T-comu. V DP k DPH ich nemám zahrnuté, lebo som ich nemala. Vraví, že mi ich nedala, lebo ich ani nezaplatila a prebieha tam reklamačné konanie. Čo mám robiť? Mám podať opravné alebo dodatočné DP za každý mesiac?
2. ďalšia faktúra sa mi objavila teraz /vďaka našim skladníkom/. Dátum zdaniteľného je 31.10.2006, pričom ja som už podala daňové aj za november 2006. Mohla by som ju zahrnúť až do decembrového alebo podať opravné resp. dodatočné?
3. Aký je zásadný rozdiel medzi opravný a dodatočný DP k DPH a do kedy je možné ho podať???
4. Robí sa k DPH na konci roka najaký sumár za 12 mesiaco?

Ďakujem všetkým, ktorý sa zľutujú a odpíšu mi a prajem krásne Vianoce.
dracica
22.12.06,11:26
k bodu 1. podat dodatocne DPHcky
k bodu 2. mozes to zahrnut aj do dph 11/2006 lebo vtedy ti faktura dosla
k bodu 3. opravny je ked podas riadne a do terminu podania DPH este zistis ze si zabudla zahrnut nejaku fakturu, tak podas opravnu DPH
ak zistis ze si fakturu ktora patri do mes. 09/2006 zabudla zahrnut a je uz december tak podas dodatocnu DPH cize po lehote
4. neviem ci mas PU alebo jednoduche
Milan Benka
22.12.06,11:28
Čaute poraďáci,

zase sa na Vás obraciam s prosbou o pomoc. Som v DPH začiatočník a viem, že by som asi mala absolvovať nejaké školenie. Ale viete ako to je vo firme je roboty strašne veľa a času zase strašne málo. Dajte mi preto prosím odpovede na moje otázky. Vopred ďakujem každému, kto sa vyjadrí.