patie
29.12.06,14:07
Dobry den prajem. Chcel by som si zalozit zivnost ale chcem sa blizsie informovat o moznosti ziskania dotacie pre zacinajuceho podnikatela. som student VS. taktiez by som sa chcel opytat na mesacne odvody + poplatky. nikde som to tu nenasiel mozno som len zle hladal. za vsetky odpovede velmi pekne dakujem.
Melnick
29.12.06,13:16
Dobry den prajem. Chcel by som si zalozit zivnost ale chcem sa blizsie informovat o moznosti ziskania dotacie pre zacinajuceho podnikatela. som student VS. taktiez by som sa chcel opytat na mesacne odvody + poplatky. nikde som to tu nenasiel mozno som len zle hladal. za vsetky odpovede velmi pekne dakujem.
Predpokladám,že dotáciu chceš získať z ÚPSVaR ,no predtým ako začneš vybavovať žiadosť o dotáciu musíš byť evidovaný na ÚPSVaR ako nezamestnaný a až potom vybavovať živnosť. V opačnom poradí nič nevybavíš.:) :) Pozor na to.

Ostatné poradíme neskôr.
patie
29.12.06,13:17
Predpokladám,že dotáciu chceš získať z ÚPSVaR ,no predtým ako začneš vydavovať žiadosť o dotáciu musíš byť evidovaný na ÚPSVaR ako nezamestnaný a až potom vybavovať živnosť. V opačnom poradí nič nevybavíš.:) :) Pozor na to.

dakujem. ako dlho musim byt registrovany a aka vysoka je dotacia ? mozem nieco take riesit aj ako student ?
aktaK
29.12.06,13:31
registrovany min.4 mesiace, vtedy mozes zacat vybavovat vsetky ziadosti a nalezitosti okolo toho, kto ma narok na podporu, obvykle zostane zaevidovany 6 mesiacov
vyska zavisli od miesta na Slovensku, kde budes chciet podnikat, podla toho kde je vacsia, resp.mensia nezamestnanost
ak budes evidovany az rok, vyska podpory bude vyssia, ale mam pocit, ze ako absolvent si taktiez znevyhodneny, takze uz po tom pol roku..
aktaK
29.12.06,13:33
takze uz po tom polroku budes mat narok na vyssiu dotaciu
najvyssie dotacie su myslim okolo 80 tis.
staci taka odpoved?
color
06.01.07,19:22