BeataB
08.01.07,11:04
Dobrý deň,

rady by som sa odborníkov opýtala, či sa nevyčerpaná dovolenka ktorú preplácam zamestnancovi, zaratáva do vymeriavacieho základu

Vopred ďakujem a úprajem pekný deň
Tweety
08.01.07,10:08
Dobrý deň,

rady by som sa odborníkov opýtala, či sa nevyčerpaná dovolenka ktorú preplácam zamestnancovi, zaratáva do vymeriavacieho základu

Vopred ďakujem a úprajem pekný deň
Otázka, končí zamestnanec PP? pretože iba vtedy môžeme preplatiť nevyčerpanú dovolenku.
BeataB
08.01.07,10:26
Áno k 31.12.2006
Tweety
08.01.07,11:45
Áno k 31.12.2006
OK, ak je to tak, jej preplatok vstupuje do VZ na odvody.
cammino
05.02.07,21:19
Prevzala som mzdy po jednej mzdárke, ktorá mi postupne odovzdávala veci podklady súvisiace so mzdami a naviac je v tom neporiadok. Takže vyzerá to tak, že jeden pracovník má ešte nevyčerpanú dovolenku z roku 2005. Viem, že Zákonník práce hovorí, že sa má vyčerpať najneskôr do konca nasledujúceho roka. Takže ako môžem teraz vyriešiť tento problém. Mzdy už nechcem nejako výrazne meniť. Nedá sa nejako skrátiť tá dovolenka. Ide v podstate o formálne dni, ktoré si pracovnik vyberie, či bude mať oficiálne dovolenku, alebo nie.
Lydka R
05.02.07,21:34
Prevzala som mzdy po jednej mzdárke, ktorá mi postupne odovzdávala veci podklady súvisiace so mzdami a naviac je v tom neporiadok. Takže vyzerá to tak, že jeden pracovník má ešte nevyčerpanú dovolenku z roku 2005. Viem, že Zákonník práce hovorí, že sa má vyčerpať najneskôr do konca nasledujúceho roka. Takže ako môžem teraz vyriešiť tento problém. Mzdy už nechcem nejako výrazne meniť. Nedá sa nejako skrátiť tá dovolenka. Ide v podstate o formálne dni, ktoré si pracovnik vyberie, či bude mať oficiálne dovolenku, alebo nie.