bui
14.01.07,23:13
Nie som mzdarka, no uz dva mesiace mame 2 zamestnancov, ktorym robim mzdy. Nastastie zatial nic narocne..ziadne PN-ky,dovolenky, deti...
No jednemu z nich budem robit rocne zuctovanie dane...chcem sa len spytat..resp. si potvrdit...ak do septembra pracoval v skole ako doktorant, potom bol mesiac na urade prace a november a december je u nas, tak budem od neho potrebovat len potvrdenie o prijmoch zo skoly..za rok 2006..predpokladam ze prijem na zaklade prihlasenia na urade prace do rocneho zuctovania nejde...kedze to nie je prijem zo zavislej cinnosti...

Takze chcem sa len spytat ako uplny laik..co vsetko to rocne zuctovanie obnasa...Mame program Olymp..tam si vygenerujem rocne zuctovanie a podla toho co mi vyjde..teda pravdepodobne preplatok ten vyplatim zamestnancovi v ktorej vyplate?..a asi treba nieco ..nejake tlacivo..poslat aj na danovy urad...prepacte som uplny laik
Dalej ...
Chcem sa spytat za svojho manzela....ak ma okrem prijmu zo svojho zamestnania este aj prijmy z dohod, tak si musi poziadat o potvrdenia o tychto prijmoch a dolozit ich svojej mzdarke?
Mam pravdu ak si myslim ze sa do rocneho zuctovania dane musia zaratat aj tieto prijmy? ..kedze ide o dan preddavkovu...
a tie prijmy,ktore boli do 5000 a bola tam odvedena zrazkova dan, tie predpokladam su uz vysporiadane a v rocnom zuctovani sa uviest nemusia.

Co sa stane ak potvrdenia o prijmoch z prac na dohodu neodovzda svojej mzdarke, ktora mu robi rocne zuctovanie?

A este by ma zaujimalo..o tieto potvrdenia by mal poziadat do 5.2. som sa docitala...ako ma vyzerat ziadost? Je na to nejake tlacivo alebo to moze zosmolit sam...Ziadam Vas o vystavenie potvrdenia o prijmoch zo zavislej cinnosti za rok 2006..alebo tak nejako...

dakujem
vikinka
15.01.07,06:31
...zamestnanec je povinný vydokladovať celý rok,t.z.odovzdať všetky potvrdenia od zamestnávateľov za rok 2006 ,dávky v nezamestnanosti sa nezapočítavajú do príjmu.