stanka613
16.01.07,08:41
chcela by som sa opytat ohladom dani z prijmu
dotycna osoba pracuje ako zdrav.sestricka aj cely rok 2006
za min.rok posle danové priznanie (dan z príjmu FO), ale popri tom kupila nehnutelnosti a niektoré aj predala , a zároven poberá nájom za prenajom bytov ake danové priznania mam podat
mysimis
16.01.07,07:42
Daňové priznanie typu B.
Johanka
16.01.07,07:51
chcela by som sa opytat ohladom dani z prijmu
dotycna osoba pracuje ako zdrav.sestricka aj cely rok 2006
za min.rok posle danové priznanie (dan z príjmu FO), ale popri tom kupila nehnutelnosti a niektoré aj predala , a zároven poberá nájom za prenajom bytov ake danové priznania mam podat
V daňovom priznaní typ B uvedie všetky druhy príjmov - aj zo závislej činnosti. Nepodáva zvlášť priznanie na príjmy zo zamestnania a zvlášť za ostatné.
stanka613
16.01.07,08:16
pytala som sa kvoli tomu ze moj sef hovori ze sa poda 1 DP za mzdu
a druhé sa podá za prenéjom a kupu a predaj nehnutelnosti a ja som vedela ze ako FO nemozem podat 2 DP
kaiz
16.01.07,12:13
Poprosil by som o radu, uz som to na porade preluskal zhora nadol, ale neviem, ako mam do dp- FO-B zaratat prijem- odchodne a vysluhovy prispevok. Som szco a vyplnenie poloziek zivnostnika mi je jasne. ale mal som kazdy mesiac vysluhovy prispevok, ktory bol zdaneny col. uradom, cize cash a jednorazove odchodne, ktore podla § 52 ods 5 je oslobodene od dane. mam to dat do DP, resp. do ktorych riadkov? Dakujem vopred.
daniek
16.01.07,12:27
Poprosil by som o radu, uz som to na porade preluskal zhora nadol, ale neviem, ako mam do dp- FO-B zaratat prijem- odchodne a vysluhovy prispevok. Som szco a vyplnenie poloziek zivnostnika mi je jasne. ale mal som kazdy mesiac vysluhovy prispevok, ktory bol zdaneny col. uradom, cize cash a jednorazove odchodne, ktore podla § 52 ods 5 je oslobodene od dane. mam to dat do DP, resp. do ktorych riadkov? Dakujem vopred.