aglv
18.01.07,13:41
Poradte mi prosim aku zostavu PC si mam kupit. Resp co vsetko by som mala od obchodnika pozadovat pri kupe ak chcem pocitac na ktorom budem robit uctovnictvo. Program na uctovnictvo budem asi pouzivat od Krosu.
Ja som vtom uplny laik, na pocitaci robim denne, len mi tie parametre pocitacov nic nehovoria.
Je lepsi notbuk alebo normalny stolovy PC? Aky je medzi tym rozdiel? /okrem prenosnosti a ceny/.
Taka normalna zostava za cenu do 30000 Sk /ci to je uz vela?/:confused:
LubosP
18.01.07,13:40
Ahoj.
Je dolezite si presne urcit na co sa bude pocitac pouzivat. Ja PC predavam a casto sa mi stava ze zakaznik chce PC na pisane textov vo Worde a ked mu take vyskladam o par dni mi vola ze preco detom nejdu hry...
Takze jednoznacne urcenie tohto je alfou a omegou. Mozem tak zhruba povedat ze ak bude PC fakt len na pisanie resp. uctovnictvo nemusi tam byt najvykonnejsi procesor ani graficka karta ani velky disk pozornost by som venoval kvalitnemu monitoru najlepsie LCD a urcite by som dal DVD napalovacku, kvoli zaloham.
Ak budes chciet v ramci zasluzeneho odpocinku si po veceroch pozriet nejake filmy ci vypocut muzicku investoval by som do velkeho disku.
A ak si na PC brusia zuby pripadne detvaky tak to chce vykonny procesor a graficku kartu na kvalitnej doske.

Co sa tyka PC vs. Notebook tak treba povedat ze cenovo dnes uz notebooky isli vyrazne dole, do sumy 30 000 sa v pohode zmestis no v pomere k PC su stale o dost drahsie. Vacsinou byva v notebookoch mensi disk a slabsia graficka karta, nevadi ak sa bude robit len to ucto, tu treba velky pozor venovat hlavne baterii - jej vydrzi. A potom hmotnosti. Notebook je hlavne na nosenie a pracu mimo elektrickych zasuviek, takze tieto dve moznosti napr. vo vlaku velmi ocenis.
aglv
18.01.07,13:48
Dakujem. Dali ste mi pochopitelne vysvetlenie a to som potrebovala.