spiderinka
19.01.07,15:18
Dobry den. Chcem Vas poprosit o radu pri rieseni mojho problemu so zamestnavatelom. Pracujem ako vodic s miestom vykonu prace podla pracovnej zmluvy v Pezinku.Od 1.10.2006 mi bolo zmenene miesto vykonu prace na Banovce nad Bebravou,co mi nebolo pisomne oznamene a na nijakej zmene som sa so zamestnavatelom pisomne ani ustne nedohodol.Dna 5.1.2007 som preto poziadal o ukoncenie pracovneho pomeru pisomne z uvedeneho dovodu a naslednych zdravotnych problemov v dvojmesacnej vyp.dobe.Od 8.1.2007 som nastupil PN,pocas ktorej som poziadal o preradenie na pracu v kancelarii v Pezinku,vcom mi nebolo vyhovene s oddvovodnenim,ze som potrebny ako vodic.Dna 18.1.2007 mi dorucili dodatok k zmluve so zmenou miesta vykonu prace na Banovce nad Bebravou so spatnou platnostou od 1.10.2006 s cim som nesuhlasila nepodpisal.Dna19.1.2007 som sa k tejto skutocnosti vyjadril ze s uvedenou zmenou nesuhlasim a davam im na vedomie,ze trvam na ukonceni prac.pomeru ku dnu 31.1.2007 a netrvam na vypovednej dobe.Toto som oznamil vlastne pred zacatim plynutia vypovednej doby.Nasledne na tuto skutocnost mi telefonicky oznamili,ze ma uvolnia k 31.1.2007,ale musim ukoncit PN k 30.1.2007.Zaroven chcu spisat so mnou dohodu o ukonceni prac.pomeru k 31.1.2007.Ziadam Vas o radu ako postupovat dalej ked si myslim,ze mi zaroven vznikol narok na vyplatu odstupneho,pretoze doslo ku zmene znenia prac.zmluvy zo strany zamestnavatela s cim som nesuhlasil.V sucastnej dobe neviem ako postupovat dalej a od 1.2.2007 mam nastupit do noveho zamestnania.Prosim Vas o radu co najskor ako to bude mozne.Moc krat dakujem.S pozdravom Spiderinka
lele28
29.05.08,10:28
Poradíte mi ??,
Mám pracovnú zmluvu od 19. 03.2007 ku dňu 14. 05. 2008 mi dali dohodu o ukončení pracovného pomeru s tým že hneď na to aj pracovnú zmluvu od 15. 05. 2008, to len koli tomu , že sa nám menil názov spoločnosti a tým aj konatelia a. t. ď.

Mám nárok na neaké odstupné, prípadne mám podísať tú dohodu o ukončení prac. pomeru ???