Anču
23.01.07,13:04
Pri nahadzovaní banky z bankového výpisu sa +položky hádžu cez príjem a - cez výdaj? Každá položka zvlášť aalebo sa to dá pod jedným dokladom hodiť vsetky položky z bankového výpisu? Som úplný začiatočník a robila som v SOFTIPE a tento program sa mi vidí zbytočne rozsiahly. Musím si tie doklady aj tlačiť keď účtovným dokladom jre predsa výpis z banky?
neznama22
23.01.07,15:20
Pri nahadzovaní banky z bankového výpisu sa +položky hádžu cez príjem a - cez výdaj? Každá položka zvlášť aalebo sa to dá pod jedným dokladom hodiť vsetky položky z bankového výpisu? Som úplný začiatočník a robila som v SOFTIPE a tento program sa mi vidí zbytočne rozsiahly. Musím si tie doklady aj tlačiť keď účtovným dokladom jre predsa výpis z banky?

V prípade ak nahrávaš výpis z banky, tak by bolo dobré urobiť pre každý pohyb na výpise zvlášť bankový doklad. Pr. Ak máš na bankovom výpise príjem na účet, tak si vytvor príjmový bankový doklad, ak máš výdaj tak naopak.
Samozrejme dá sa aj na jeden príjmový bankový doklad nahodiť všetky príjmy z jedného výpisu, ale nie je to prehladné.

Položky na bankový doklad pridávaš na doklade cez riadok Variabilný symbol (na konci riadku je trojbodka, cez ktorú sa dostaneš do zoznamu neuhradených dokladov, odkiaľ si vyberieš tie doklady, ktoré chceš uhradiť).

Nedá sa ale spraviť jeden doklad, na ktorý si nahodiš aj príjem aj výdaj.
SOME
23.01.07,19:46
Iba ešte doplním, že tie doklady treba vytlačiť, aby bolo zrejmé ako si tie výpisy zaúčtovala, teda aspoň v podvojnom účtovníctve. Ja to robím tak, že k jednomu výpisu vytlačím zoznam dokladov so zaúčtovaním.
Marianna01
23.01.07,21:26
Ano, poprípade ak mám platbu kartou, vytlačím aj výdajový doklad bankový a k nemu pripnem doklad z ERP. Takto je to aspoň prehľadnejšie, ako keď som to dakedy dávno pipínala na prázdny papier. Bol v tom chaos.
Anču
24.01.07,11:13
A keď mám viac bankových účtov tak to nahadzujem všetko spolu do poradia? Ale mi to asi porozhadzuje doklady podľa dátumu, nie?