Gong
24.01.07,09:08
Ahoj prosím poraďte ako správne si mám viesť doklady k DPH. Nie som v tom ešte odborník. Stačí keď do fasciklu dám kópie vystavených faktúr, alebo musia byť originály. Lebo originály mám pri výpisoch TB. A výdavky-bloky, tie mám pri pokladničných blokoch. Poraďte ako to má byť správne, prosím. Keby prišla kontrola.
Sme len advokátska kancelária - FO ktorá faktúruje za právne služby.
Ďakujem
mysimis
24.01.07,08:11
Ja si vediem zvlášť fa prijaté, vydané, zvlášť výpisy z BÚ a zvlášť aj pokladňu. Je to prehľadné a zatiaľ mi daňová kontrola proti tomu nemala námietky.
daniek
24.01.07,08:13
žiadne kópie faktúr nepotrebuješ kontrola bude žiadať originály predložíš im ich tak ako si ich zakladáš s bankovým výpisom.
vikinka
24.01.07,08:13
To ako zakladáš doklady je tvoja vec,treba ich mať prehľadne založené tak ako pre kontrolu tak aj pre seba.Ale pri kontrole budú chcieť určite originály,žiadne copy.
Viera.M.
24.01.07,10:45
Ja si vediem zvlášť fa prijaté, vydané, zvlášť výpisy z BÚ a zvlášť aj pokladňu. Je to prehľadné a zatiaľ mi daňová kontrola proti tomu nemala námietky.
Aj ja mám zavedený tento istý spôsob evidencie a zakladanie a bez výhrady zo strany daň. kontroly..
Milan Benka
24.01.07,10:58
Ahoj prosím poraďte ako správne si mám viesť doklady k DPH. Nie som v tom ešte odborník. Stačí keď do fasciklu dám kópie vystavených faktúr, alebo musia byť originály. Lebo originály mám pri výpisoch TB. A výdavky-bloky, tie mám pri pokladničných blokoch. Poraďte ako to má byť správne, prosím. Keby prišla kontrola.
Sme len advokátska kancelária - FO ktorá faktúruje za právne služby.
Ďakujem

Prečo zakladáš originály fa k výpisom TB?
Gong
25.01.07,09:34
zakladám ich preto tak, lebo tak mi to ukázala predchádzajúca účtovníčka/ja som predtým účto nerobila, a my sme malá kancelária - advokátska kancelária, zatiaľ, čo som hľadala som našla hneď, ale nechám si poradiť od skúsenejších. Dakujem.
KvetkaK
25.01.07,09:40