Ivča
27.01.07,17:04
Pracujem ako účtovník-ekonóm v rozpočtovej organizácii a mala by som záujem o externé štúdium (vysokoškolské) v tejto oblasti. Mám ukončenú SEŠ v r. 1984, takže nie som žiadna absolventka. Vedel by mi niekto poradiť v tejto oblasti?
Orsz
27.01.07,17:02
Pracujem ako účtovník-ekonóm v rozpočtovej organizácii a mala by som záujem o externé štúdium (vysokoškolské) v tejto oblasti. Mám ukončenú SEŠ v r. 1984, takže nie som žiadna absolventka. Vedel by mi niekto poradiť v tejto oblasti?

Vôbec nevadí, že nie si čerstvá absolventka, učiť sa dá v každom veku. Napíš v akom meste by si chcela študovať - možno prídeme na nejakú školu s takýmto zameraním. Ja tiež študujem externe - teraz som vo 4.ročníku - je to náročné na čas, ale dá sa to.
účtovník 007
27.01.07,19:40
Pozri si napríklad www.vsemvs.sk (http://www.vsemvs.sk)
Ivča
30.01.07,10:16
Pochádzam od Prievidze, ale viem, že tu nič také nieje. Na meste mi až tak nezáleží, keď to bude škola so zameraním, v ktorom mám aké také vedomosti.
Mám z toho veľké obavy nakoľko môj syn je už vysokoškolák, preto viem čo to obnáša. Ale chcela by som to risknúť.
garter
30.01.07,13:04
Skús pozrieť
http://www.fsev.tnuni.sk/Studijne_odbory.195.0.html
ja tu tiež študujem popri zamestnaní, ak by si mala nejaké otázky.
Jana2004
30.01.07,13:08
Ja študujem druhý rok právo - právnu administratívnu v podnikateľskej sfére, www.bivs.sk (http://www.bivs.sk) - som spokojná, pretože zameranie je veľmi blízke našej práci. Rada poviem bližšie, až máš záujem.
Ivča
02.02.07,13:06
Garter, zaujala ma tá verejná správa, ak by sa dalo bližšie niečo okolo štúdia bola by som rada. Hlavne v ktorom meste, jazyky (lebo ja ovládam len ruštinu aj to už len tak slovensko-rusky). Zaujímalo by ma čo ty tam študuješ.