tinka1
01.02.07,18:41
Prisiel mi list z daňového úradu,že mám zaplatiť pokutu 2000,-sk za neskoré DP za rok 2003.V roku 2003 som bola študentka na VŠ,2 mesiace nezamestnaná a pracovala som od1.9 2003 do 31.12 2003. požiadala som zamestnávateľa o DP,keďže mi mali daň ešte vracať bola som sa opýtať mzdárky, kedy tie peniaze dostanem, tá povedala,že mi DP neurobila lebo nevedela či som niekde predtým pracovala, pričom všetky papiere mala u seba.To som sa dozvedela neskoro a keď so m DP podala bolo už po termíne. Mám pokutu zaplatiť, keď sa zobudili až po troch rokoch? Hlavne že tí čo ich klamú o milióny sa nestarajú ,mňa budú naháňať za 4 mesiace práce.
Zita5
01.02.07,17:43
Myslím že iné Ti ani nezostáva, len zaplatiť .Nepoteším , ale bohužiaľ.
ekopo
01.02.07,17:49
Zitka bude mať asi pravdu. Ale skús napísať žiadosť o odpustenie aj s uvedením skutočností t.j. že si požiadala zamestnávateľa o vykonanie zúčtovania /keď máš kópiu tak prilož/ a ten Ti ho neurobil = šanca je vždy. /Načo si podávala DP?/
Zita5
01.02.07,17:51
Zitka bude mať asi pravdu. Ale skús napísať žiadosť o odpustenie aj s uvedením skutočností t.j. že si požiadala zamestnávateľa o vykonanie zúčtovania /keď máš kópiu tak prilož/ a ten Ti ho neurobil = šanca je vždy. /Načo si podávala DP?/


Za pokuus to stojí napísať .
tinka1
01.02.07,18:03
Zitka bude mať asi pravdu. Ale skús napísať žiadosť o odpustenie aj s uvedením skutočností t.j. že si požiadala zamestnávateľa o vykonanie zúčtovania /keď máš kópiu tak prilož/ a ten Ti ho neurobil = šanca je vždy. /Načo si podávala DP?/

DP som podala lebo mi vracali okolo 3500,- Sk, takže ak tú pokutu zaplatím ešte budem v pluse.Si už druhý ktorý mi poradil napísať odvolanie díki
džino
01.02.07,18:38
Ja viem človeka to nas...., mal som niečo podobné daň som odviedol načas, ale tlačivo som poslal o jeden deň neskôr a už som ju mal ani som sa nestačil čudovať. Bol som aj osobne na DU s otázkou či mám vôbec šancu na odpustenie pokuty, keď napíšem žiadosť o odpustenie.