daniellasv
01.02.07,22:39
Mily uzivatelia.
S priatelom sme sa dopoculi, ze majitel chce niekomu dat do prenajmu mensiu budku pri jazere, kde je v lete sezona a chodi tam vela dovolenkarov.

Pred rokom tam vzal brigadnikov a boli plateni od trzby.
Teraz to chce dat do prenajmu na jul, august. Uviedol taky priklad - pri zisku 100000 daju mne 40000 a 60000 nech si nechaju.

Mne sa ten napad celkom zapacil, no kedze som len studentkou na vyske /22 rokov/, tak by som chcela pocut, co to vsetko obnasa.
Treba vybavit zivnost, vstupny kapital.
A ja sa vas pytam, ci nemate s tym skusenosti, ci ste nerobili nieco podobne. Lebo mne sa to zda velmi jednoduche. Vstupny kapital - nakupit do budky nanuky, napoje, chipsy, pozicavaju sa tam lehatka,.. - by nemusel byt az tak vysoky. je tu uplne mala budka s rozmermi mozno 4*4metre.

Takze ma zaujima, ako je to s tou zivnostou /danove cislo mam pridelene/.
A ake vsetky papierovacky k tomu treba.

Suhlasite s tym napadom? Napiste mi namety :-))))) dakujem :):):):):)
Melnick
01.02.07,21:49
Tie búdky majú byť dve? Lebo tému máš zadanú 2x.:)
Melnick
01.02.07,21:56
Pozri si toto.:)

http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=21&etype=2&eventid=309


Pozor na hygienu,či umožní predaj .
Koľko bude nájom? Čo keď sezóna nevyjde? Musíš rátať aj s rizikom,pretože ten príklad čo si uviedla je lákavý ,ale nie pre mňa./Skúsenosti:) /
Dôležitá je lokalita a veľa ďalších vecí.

Ešte niečo: vieš koľko nanukov musíš predať,aby si mala zisk 100000.-SK ?
daniellasv
01.02.07,21:58
som sa pomylila. toto je moj prvy prispevok :-)
liba2
01.02.07,21:59
Po prečítaní názvu témy som myslela že ide o kadibudku :D :D :D prepáčte mimotemy .
Melnick
01.02.07,22:01
mimotemy Liba ,práve som zobudila celú ulicu.:D
Melnick
01.02.07,22:02
som sa pomylila. toto je moj prvy prispevok :-)

Veď sa nič hrozné nestalo.:) :) :) Jednu vymaž a hotovo.:)
STRELEC
01.02.07,22:08
[quote=daniellasv]..........
Pred rokom tam vzal brigadnikov a boli plateni od trzby.