stega
11.02.07,13:00
Dobry den,chcel by som sa opytat ci sa oplati podnikat v personalnej agenture,pracujem ako kuchar uz 7 rokov v rakusku a taliansku a mam moznost a kontakty vybavit pracu usilovnym slovakom(kuchar.pomocne sily.chyzne) z mojho chudobneho podtatranskeho regionu,nechcem nikoho zdierat ako som bol zdierany ja.Zaplatili by ste 200 euro jednorazovo pri mesacnom plate1000-2500 euro?je to vela?je v tom vybavenie prace,dovoz na mpracovne miesto a vsetky veci kolo toho.Dakujem za odpovede,stefan
stega
14.02.07,13:54
ludia ziadna odpoved?prosimmmmmmmmmmm poradte.dakujem
Martin Mocko
14.02.07,13:58
Pri každom podnikaní je dôležitý dopyt po tvojej službe. Pokiaľ Ti ľudia uveria, že to myslíš vážne, získaš klientov...tí ti získajú ďalších klientov. Dobrá povesť sa predáva sama. Ak si myslíš, že to dokážeš, prečo nie....?
Danila
14.02.07,14:03
Dobry den,chcel by som sa opytat ci sa oplati podnikat v personalnej agenture,pracujem ako kuchar uz 7 rokov v rakusku a taliansku a mam moznost a kontakty vybavit pracu usilovnym slovakom(kuchar.pomocne sily.chyzne) z mojho chudobneho podtatranskeho regionu,nechcem nikoho zdierat ako som bol zdierany ja.Zaplatili by ste 200 euro jednorazovo pri mesacnom plate1000-2500 euro?je to vela?je v tom vybavenie prace,dovoz na mpracovne miesto a vsetky veci kolo toho.Dakujem za odpovede,stefan
Je to bežný poplatok podobných agentúr. Ak takú prácu sprostredkuješ, určite nájdeš dopyt aj odbyt.
biaaa
14.02.07,16:26
Tiez si myslim ze region mas v podstate dobry, cenu (vratane tych sluzieb co si popisal) tiez. Treba na zaciatok (snad si nieco nasporil z prace ;-) ) trosku rozumnej reklamy, zabezpecit spolupracu s uradmi - to pomoze aj tebe a ludia ti budu viac dôverovat.

Takze jednoznacne vzhladom na region a tvoje skusenosti hovorim ANO.
j.s
14.02.07,18:43