jana kotlarikova
14.02.07,15:46
Prosím vás, som začiatočník v tomto programe.
Ako v Omege zadám úhradu fad, fao, PD. Pomocou bankových výpisov vo formulári BV som ponahadzovala jednotlivé položky, popárovala úhrady fad a fao, ale pri kontrole či sú uhradené mi program zadáva že nie. Poraďte kde by mohla byť chyba. Je potrebné ešte niekde označiť nejaké políčko ?

Ďakujem, ste moja záchrana, nemám sa kde inde obrátiť.
Manual
14.02.07,15:10
Prosím vás, som začiatočník v tomto programe.
Ako v Omege zadám úhradu fad, fao, PD. Pomocou bankových výpisov vo formulári BV som ponahadzovala jednotlivé položky, popárovala úhrady fad a fao, ale pri kontrole či sú uhradené mi program zadáva že nie. Poraďte kde by mohla byť chyba. Je potrebné ešte niekde označiť nejaké políčko ?

Ďakujem, ste moja záchrana, nemám sa kde inde obrátiť.
Choď do účtovné doklady na hornej lište a keď budeš uhrádzať cez pokladňu, tak si vyber okruh PD, ak cez banku nak okruh BV, ak ideš robiť úhradu DF, tak si vyber vzor 2 = úhrada DF a ďalej podľa toho ako ťa Omega vedie. Ak robíš úhradu OF tak si veber vzor 1 inkaso OF atď.
Do externého čísla si nahod číslo Fa, ktorú ideš uhrádzať. Ale je to aj v príručke.
Pekný deň...:)
jana kotlarikova
14.02.07,15:18
Idem podľa príručky, pretože sa nemám rýchlo koho opýtať a pracuje ,, za pochodu ".
Ako si napísala, tak som postupovala, ale na spodnej lište vo formulári BV uhradené nie je nič a na ,,má ešte uhradiť" je celková suma za za všetky doklady ( DF alebo OF).http://www.porada.sk/images/icons/icon8.gif
Musím mať teda niekde chybu, ale kde?


Je toho asi už na dnes na mňa veľa.
Ďakujem za všetky rady.
Manual
14.02.07,15:23
Ak nemáš uhradené DF a OF, tak v knihe pokladávok a záväzkov ich máš vysietené na červeno. Pozri sa tam Evidencia do KP a KZ či sú vysietené na červeno. Aký tam máš stav ?
jana kotlarikova
15.02.07,06:32
Mám ich všetky vysvietené na červeno a celá suma za fa je v kolonke má ešte uhradiť.
Manual
15.02.07,06:47